FANDOM

Gabriel Joel
Informacje biograficzne
Data urodzenia 14 styczeń 1980r.
Status krwi czysta
Numer PRN 1980011402
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Manfred Joel (brat)
Scarlett Leung (pierwsza żona)
Ambrosia Joel (córka)
Amber Hoffman (druga żona)
Chantel Joel (syn)
Anabel Warren (bratowa)
Nicholas Joel (bratanek)
Armand Joel (bratanek)
Analeigh Joel (bratanica)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Irlandzkie Ministerstwo Magii - Służby Administracyjne Sądu Magicznego (od 1998r.)
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Joel
Irlandzkie Ministerstwo Magii

Gabriel Joel (ur. 14 styczeń 1980r.) - czarnoskóry czarodziej czystej krwi. Mąż Amber Hoffman, oraz ojciec Ambrosii i Chantela.

BiografiaEdytuj

Urodził się w rodzinie czarodziejów czystej krwi - Joel. Młodszy brat Manfreda Joel. Uczeń Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower w latach 1991-1998, gdzie został przydzielony do Goldenhartu. Interesował się transmutacją, a nie przepadał za zielarstwem. Po ukończeniu szkoły zaczął spotykać się z koleżanką z roku Scarlett Leung. W tym samym czasie Gabriel rozpoczął pracę w Irlandzkim Ministerstwie Magii w Służbach Administracyjnych Sądu Magicznego. W 2000 roku ożenił się z Scarlett, z którą w 2003 roku doczekała się córki Ambrosii. Rodzina zamieszkała na wsi w Szkocji. W 2005 roku Scarlett została zaatakowana przez wilkołaka. W ciężkim stanie trafiła do szpitala Sir Nepotta, lecz po dwóch godzinach zmarła. Załamany żądał od ministerstwa aby usunąć wilkołaki. Niestety żądania zostały odrzucone. Gabriel postanowił wyjechać z córką do Londynu i tam rozpocząć nowe życie.

W 2006 roku Gabriel poznał czarownicę Amber Hoffman, w której zakochał się, choć z trudem mu to przyszło. Para w 2008 roku doczekała się dziecka, chłopca Chantela, a w 2010 roku pobrali się.