FANDOM

Gaite Simmel (zd. Warren)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 15 lipiec 1900r.
Data śmierci 19 październik 1994r. (94l.)
Status krwi czysta
Numer PRN 1900071510
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów rude
Rodzina
Rodzina August Warren I (ojciec)
Johanna Burnett (matka)
Lauren Warren (siostra)
Dafnis Warren (siostra)
Michael Warren (brat)
Howard Warren (brat)
Gottfried Simmel (mąż)
Rose Simmel (córka)
Henry Simmel (syn)
Beniamin Simmel (syn)
Pozostałe informacje
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Warren
Rodzina Simmel

Gaite Simmel (zd. Warren; ur. 15 lipiec 1900r. - zm. 19 październik 1994r.) - czarownica czystej krwi. Małżonka Gottfrieda Simmela, oraz matka Rose, Henry'ego i Beniamina.

BiografiaEdytuj

Gaite Warren urodziła się w rodzinie Warren. Była czwartym dzieckiem Augusta Warrena I i Johanny Burnett jak i siostrą Lauren, Dafnis, Michaela i Howarda. Poddała królika, który został ususzone przez lisa 15 sierpnia, tą zbrodnie przewidział jej brat Michael, przez co odkryli, że posiada dar jasnowidzenia. W latach 1911-1918 uczęszczała do Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower, gdzie podczas ceremonii przydziału kocioł przydzielił ją do Goldenhartu. Gaite miała smykałkę do zaklęć i pojedynków czarodzieji.

Dalsze ŻycieEdytuj

28 sierpnia 1920 roku wyszła za mąż za Gottfrieda Simmela, który pochodził z bardzo zamożnej rodziny, w której to mężczyzna zarabiał na dom, a kobieta zajmuje się domem i rodziną. Gaite po ślubie bardzo długi starał przekonać męża, że chce zacząć pracę zawodową, lecz bez żadnych większych rezultatów.

Wraz z mężem w 1926 roku doczekała się bliźniąt Rose i Henry'ego, którzy byli oczkiem w głowie obojga rodziców. A w 1929 roku na świat przyszedł ich drugi syn, a zarazem trzecie dziecko Beniamin. W obie ciążę Gaite bardzo długo nie mogła zajść, więc całą trójką zajmowała się najlepiej jak tylko mogła i ostatecznie zgodziła się z faktem, że nie będzie pracowała.

Po śmierci męża 20 stycznia 1988 roku przestała o sobie myśleć, nie dbając o swoje zdrowie. Po roku poważnie zachorował, znachorzy wykryli o niej poważna chorobę kości. Przez większość choroby przeleżała. Zmarła w 1994 roku, mając 94 lata.