FANDOM

Gendry Oghmaph
Informacje biograficzne
Data urodzenia 2 grudzień 920r.
Data śmierci 12 luty 1037r.
Status krwi czysta
Tytuł(y) pisarz
profesor
dyrektor Flamethrower'u
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów ciemny blond
Zdolności magiczne
Różdżka Cyprys, 10.2/3 cala, włos z ogona jednorożca, giętka.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Nauczyciel historii magii w Flamethrower'że (954-982)
Dyrektor Flamethrower'u (982-1031)
Dom Goldenhart
Przynależność Flamethrower

Gendry Oghmaph (ur. 2 grudzień 920r. - zm. 12 luty 1037r.) - czarodziej czystej krwi. Własnoręcznie wybrany przez Cersei Vail na dyrektora Flamethrower'u, jako dyrektor był w latach 982-1031. Miał dwa portrety w Flamethrower'że, jedne w gabinecie dyrektora a drugi w pokoju wspólnym Goldenhartu.

Biografia Edytuj

Gendry urodził się 2 grudnia 920 roku, w rodzinie czarodziei czystej krwi, której bardzo zależało na sympatii innych rodzin czarodziei czystej krwi. Gendry w Flamethrower'że został przydzielony do Goldenhartu. Był pierwsza osoba w całej swojej rodzinie, która chodziła do szkoły magii. Rodzice Oghmapha byli zaszczyceni tym faktem. Gendry po ukończeniu edukacji w 938 roku wyruszył w samotna podroż do okola świata. Wrócił do kraju w 945 roku zupełnie odmieniony i dojrzalszy emocjonalnie.

Dalsze życie Edytuj

Po powrocie do domu i kraju, przez kolejne pięć lat napisał sześć książek opisując w nich wszystkie swoje przygody. W tym samym czasie zafascynował się sztuka a w szczególności malarstwem, co sprawiało mu wielka radość. W 954 roku zatrudnił się w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower jako nauczyciel historii magii, a po roku został również opiekunem Goldenhartu. Jego wszystkie dzieła trafiły na półki szkolnej biblioteki, a trzy z nich stały się podręcznikami szkolnymi na całym magicznym świecie.

Jako nauczyciel Edytuj

Gendry jako nauczyciel był bardzo stanowczy i wymagający wobec uczniów, ale studenci czuli do niego sympatie. Relacje z nauczycielami ten były bardzo dobre.

Jako dyrektor Edytuj

W 982 roku sama Cersei Vail poprzedniczka Oghmapha na tym stanowisku, wybrała go na swojego następce. Gendry był zaskoczony ta propozycja, ale ostatecznie zgodził się. Funkcje dyrektora prowadził do 1031, gdyż został poturbowany przez stano centaurów, mieszkających w Ciemnym Lesie Flamethrower'u, gdy próbował nawiązać z nimi pozytywne relacje. Połamane kości w jego wieku bardzo trudno się zrastały, wiec musiał odejść na emeryturę. Jego następcą została Reese Ranharn. Zmarł 12 lutego 1037 roku z przyczyn zakażenia i raka kości. Przeżył 117 lat.