FANDOM

Genowefa Krawczyk (zd. Carlyle)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 4 styczeń 1990r.
Status krwi czysta
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu zielone
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Phangel Carlyle (ojciec)
Bronisława Kwiatkowska (matka)
Piotr Krawczyk (mąż)
Alicja Krawczyk (córka)
Jolanta Krawczyk (córka)
Beata Krawczyk (córka)
Pozostałe informacje
Dom Spectrumtire
Przynależność Rodzina Krawczyk
Rodzina Carlyle
Ogólnomagiczny Instytut Magii Flamethrower

Genowefa "Gwen" Krawczyk (zd. Carlyle; ur. 4 styczeń 1990r.) - czarownica czystej krwi. Jej matka była Polką, a ojciec Brytyjczykiem. Małżonka Piotra Krawczyka.

BiografiaEdytuj

Genowefa Carlyle urodziła się w rodzinie czarodziejów czystej krwi - Carlyle. Była córką Brytyjczyka Phangela Carlyle i Polki Bronisławy Kwiatkowskiej. Rodzina od strony ojca i praktycznie wszyscy znajomi nazywali ją Gwen, gdyż nie potrafili wymawiać poprawnie jej imienia. Genowefa 1 września 2001 roku rozpoczęła naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie została przydzielona do Spectrumtire. Szkołę ukończyła w czerwcu 2008 roku. Od razu po ukończeniu szkoły postanowiła spędzić wakacje w rodzinnych stronach matki w Polsce, był to jej drugi wyjazd do Polski w życiu. Tam poznała miłość swojego życia Piotra Krawczyka za którego wyszła za mąż po kilkunastu miesiącach. Po ślubie postanowiła wrócić do korzeni i zamieszkać wraz z mężem w Polsce, czym nadszarpnęła stosunki z ojcem i rodziną Carlyle. Po kilku latach na świat przychodzą dzieci Genowefy i Piotra, trzy córki - Alicję, Jolanta i Beata.