FANDOM

George Descamp-Montez
Informacje biograficzne
Data urodzenia 17 luty 1751r.
Data śmierci 9 styczeń 1808r.
Status krwi Czysta
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Amonash Montez (ojciec)
Filomela Montez (matka)
Anna Descamp (żona)
Hilda Montez (siostra)
Celebra Montez (siostra)
Abraham Descamp-Montez (syn)
Alexander George Descamp-Montez (syn)
Gerta Descamp-Montez (córka)
Zdolności magiczne
Różdżka Orzech włoski, 10¾ cala, pióro feniksa, dość giętka.
Pozostałe informacje
Dom Goldenhart
Przynależność Flamethrower
Rodzina Montez
Ród Descamp
Rodzina Descamp-Montez

George Descamp-Montez (ur. 17 luty 1751r. - zm. 9 styczeń 1808r.) - czarodziej czystej krwi, syn Amonasha i Filomeli Montezów. Mąż Anny Descamp.

BiografiaEdytuj

Wychowywał się w dobrej rodzinnej atmosferze. W wieku jedenastu lat trafił do szkoły Flamethrower, gdzie poznał starszą od siebie o cztery lata Annę Descamp. Uczył się pilnie i miał wielu przyjaciół. Pod koniec pierwszego semestru, pierwszego roku otrzymał od wuja Cyprusa statek Francuskich znachorów, Wielką Teresę, na której spędzał bardzo dużo czasu. Od tamtego czasu wuj nauczał go w szkole eliksirów.

Późniejsze życieEdytuj

Po ukończeniu szkoły spełnił swoje marzenie i został żeglarzem. W 1769 odnalazł Annę w Norwegii, a w 1773 ożenił się z nią. Doszło do kłótni o nazwisko ponieważ, Anna nie chciała (a jej rodzina ją popierała) porzucić nazwiska. Odbył się wtedy pierwszy szczyt Descampów, w którym uczestniczyli wszyscy członkowie rodziny, z Aleksandrem na czele. Zadecydowano, że ich nazwiska zostaną połączone w Descamp-Montez, a ich małżeństwo zapoczątkuje pierwszy odłam rodu. George i Anna doczekali się trójki potomstwa, dwóch synów: Abrahama i Alexandra Georga, oraz córkę Gretę.

ŚmierćEdytuj

Gdy był już stary wyruszył w podróż na morze Bałtyckie. Podczas nocnych przechadzek po pokładzie wypadł za burtę i utonął, załoga dowiedziała się o tym następnego dnia. Jego statek został odziedziczony przez jego najstarszego syna Abrahama, a później był przekazywany z pokolenia na pokolenie.