FANDOM

George McCartney
Informacje biograficzne
Data urodzenia 25 sierpień 1971r.
Status krwi czysta
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu czarne
Kolor włosów rude
Rodzina
Rodzina Gerta Queen (żona)
Sean McCartney (syn)
Brittany McCartney (córka)
Charly McCartney (syn)
Edmund Queen Jr (teść)
Diana McMiller (teściowa)
Thomas Queen (szwagier)
Bradley Queen (szwagier)
Malcolm Queen (szwagier)
Robert Queen (szwagier)
Zdolności magiczne
Różdżka Klon, 10 cali, włókno ze smoczego serca, sztywna.
Pozostałe informacje
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina McCartney
Wast Weel
Ministerstwo Magii

George McCartney (ur. 25 sierpień 1971r.) - czarodziej czystej krwi. Sierota. Wychowanek sierocińca Wast Weel.

BiografiaEdytuj

Wczesne ŻycieEdytuj

George urodził się pod koniec sierpnia 1971 roku, w rodzinie czarodziei czystej krwi. Jednak stał się sierota gdy miał dwa lata. Jego rodzice zginęli w wypadku samochodowym, gdy ich taksówka wpadła w poślizg i uderzyła w zbliżający się z przeciwka aurtobus. Rodzice Georga zginęli na miejscu a dwuletni George wyszedł z tego bez żadnego poważnego obrażeń. Nie majac żadnej bliskiej czy dalszej rodziny, trafił do sierocinca Wast Weel. Opiekunowie placówki zdołali jednak dowiedzieć się od policji najpotrzebniejszych informacji, gdyż przy ciałach rodziców Georga znaleziono dokumenty, z których dowiedzieli się gdzie mieszkają, i na miejscu zyskali wszystkie dokumenty Georga.

George całe swoje dzieciństwo spędził w Wast Weel. Nie wiedział do jedenastych urodzin kim jest i dlaczego dzieją się wokół niego te dziwne rzeczy. Do czasu gdy odwiedził go jeden z nauczycieli z Flamethroweru, wyjaśniając mu, że jest czarodziejem i urodził się w czarodziejskiej rodzinie, lecz jego rodzice zginęli w poważnym wypadku, z którego niewiele osób przeżyło, a on był jednym z nich. Więc 1 września 1982 roku rozpoczął naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie został przydzielony do Goldenhartu. Podczas nauki był całkiem dobry z zaklęć i zielarstwa. Na trzecim roku wybrał sobie na przedmiot dodatkowy starożytne runy i opiekę nad magicznymi stworzeniami, oraz wróżbiarstwo. Zdał wszystkie dziesięć SUMów, i podszedł do Owutemów, które zdał z dość wielkim trudem.

Dlasze ŻycieEdytuj

George po ukończeniu edukacji postanowił pomóc właścicielom swojego starego sierocińca, gdyż bardzo się z nimi zrzył. Uważał, że to właśnie dzięki ich trudom stał się tym kim teraz jest. W 1995 roku został zmuszony towarzyszyć jednnej z opiekunek w operze, którą od małego nazywał swoją matką, tam podczas przerwy zapoznał Gerte Queen. Dziewczyna polubiła Georga przez jego poczucie humoru. Nie minął rok od ich pierwszego spotkania, a już byli małżeństwem. Po kolejnym roku doczekali się syna Sean'a. Tego samego roku George rozpoczął pracę w Ministerstwie Magii w Departamencie Przestrzegania Prawa Czarodziejów. Lecz nadal byl widywany w Wast Weel. Po kilku kolejnych latach urodziła im się córka Brittany i kolejny syn Charly. Od 2007 roku George był także częstym gościem w teatrze muzycznym śmiertelników, gdyż jego żona pracowała tam, a chodził na przedstawienia tylko dla niej.