FANDOM

George McCartney
Informacje biograficzne
Data urodzenia 25 sierpień 1975r.
Status krwi czysta
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu granatowe
Kolor włosów rude
Rodzina
Rodzina Gilbert McCartney (ojciec)
Sophie Jones (matka)
Rose McCartney (siostra)
Jerry McCartney (brat)
Gerta Queen (żona)
Sean McCartney (syn)
Brittany McCartney (córka)
Charly McCartney (syn)
Edmund Queen Jr (teść)
Diana McMiller (teściowa)
Thomas Queen (szwagier)
Bradley Queen (szwagier)
Malcolm Queen (szwagier)
Robert Queen (szwagier)
Zdolności magiczne
Różdżka Klon, 10 cali, włókno ze smoczego serca, sztywna.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina McCartney
Irlandzkie Ministerstwo Magii

George McCartney (ur. 25 sierpień 1975r.) - czarodziej czystej krwi. Członek rodziny McCartney.

BiografiaEdytuj

Wczesne ŻycieEdytuj

George urodził się pod koniec sierpnia 1975 roku, w rodzinie czarodziei czystej krwi. Był najstarszym dzieckiem Gilberta McCartney'a i Sophie Jones, oraz brat Rose i Jerry'ego. 1 września 1986 roku rozpoczął naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie został przydzielony do Goldenhartu. Podczas nauki był całkiem dobry z zaklęć i zielarstwa. Na trzecim roku wybrał sobie na przedmiot dodatkowy starożytne runy i opiekę nad magicznymi stworzeniami, oraz wróżbiarstwo. Zdał wszystkie dziesięć SUMów, i podszedł do Owutemów, które zdał z dość wielkim trudem. Naukę ukończył w czerwcu 1993 roku.

Dlasze ŻycieEdytuj

George po ukończeniu edukacji przez przypadek natrafił na sierociniec Wast Weel. Postanowił odwiedzić to miejsce, gdzie postanowił pomóc właścicielom, gdyż od pierwszej wizyty poczuł potrzebę zajęcia się czymś pożytecznym. W 1994 roku został zmuszony towarzyszyć jednanej z opiekunek sierocińca w operze, tam podczas przerwy zapoznał Gerte Queen. Dziewczyna polubiła Georga przez jego poczucie humoru. Nie minął rok od ich pierwszego spotkania, a już byli małżeństwem. Po kolejnym roku doczekali się syna Sean'a. Tego samego roku George rozpoczął pracę w Ministerstwie Magii w Departamencie Przestrzegania Prawa Czarodziejów. Lecz nadal był widywany w Wast Weel. Po kilku kolejnych latach urodziła im się córka Brittany i kolejny syn Charly. Od 2007 roku George był także częstym gościem w teatrze muzycznym śmiertelników, gdyż tam pracowała jego żona, a chodził na przedstawienia tylko dla niej.