FANDOM

Geraldine Devil (zd. Heidfeld)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 13 luty 1783r.
Data śmierci 19 styczeń 1826r. (42l.)
Status krwi czysta
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu zielone
Kolor włosów brązowo rude
Rodzina
Rodzina Baxter Devil I (mąż)
Malvin Devil I (syn)
Aaliyah Devil (córka)
Deirdre Devil (córka)
Sedric Devil (syn)
Zdolności magiczne
Różdżka Wierzba, 11.5 cala, pióro feniksa, niezbyt giętka.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Urzędnik w Francuskim Ministerstwie Magii (październik 1801r. - grudzień 1802r.)
Dom Rabbitsweet
Przynależność Rodzina Heidfeld
Rodzina Devil
Francuskie Ministerstwo Magii

Geraldine Devil (zd. Heidfeld; ur. 13 luty 1783r. - zm. 19 styczeń 1826r.) - czarownica czystej krwi. Małżonka Baxtera Devila I, oraz matka Malvina I, Aaliyah, Deirdry i Sedrica.

BiografiaEdytuj

Wczesne lataEdytuj

Geraldine Heidfeld urodziła się w arystokracyjnej rodzinie czarodziejów czystej krwi. Heidfeld'owie byli bardzo zamożna i szanowaną rodzina ciesząca się czystością krwi od ponad stu lat. Geraldine była jedynaczką i rodzice bardzo uważali aby dobrze wychować córkę. Jej matka zmarła gdy Geraldine miała dziesięć lat, a ojciec starał się od tego czasu zastąpić jej matkę, lecz musiał zatrudnić odpowiednio wykształconych ludzi, więc Geraldine posiadała dwie pokojówki i opiekunki.

FlamethrowerEdytuj

1 września 1794 roku rozpoczęła magiczną edukację w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie podczas ceremonii przydziału trafiła do Rabbitsweetu. Była to bardzo wrażliwa uczennica, o dobrym sercu. Cebula przede wszystkim prawdę i uczciwość oraz była bardzo bystra i pracowita. Naukę w Flamethrowerże ukończyła w czerwcu 1801 roku zdając wszystkie egzaminy na wybitnych ocenach.

Dalsze ŻycieEdytuj

Geraldine postanowiła dalej się kształcić, w tym celu wyjechała w październiku 1801 roku na rok do Francji, tam pracując między czasie w tamtejszym Ministerstwie Magii. Wróciła do kraju w grudniu 1802 roku. W 1803 roku poznała czarodzieja czystej krwi Baxtera Devila I. Od razu odczuła zainteresowanie mężczyzny jej osoba, lecz jej ojciec się nie zgadzam na ten związek. Po jakimś czasie ojciec Geraldiny dostał zawału i zmarł, a tak na prawdę został otruty prze Devila, gdyż tylko pan Heidfeld był przeciwny owemu związkowi. W 1806 roku wyszła za mąż za Baxtera, i po jakimś czasie urodziła mu czwórkę dzieci - Malvina I, Aaliyah, Deirdre i Sedrica.

Życie z czarnoksiężnikiemEdytuj

W 1816 roku Geraldine odkrywa, że jej mąż jest liderem stowarzyszenia, które morduje ludzi, aby zdobyć władzę nad światem. Oburzona i przestraszona postanawia porzucić męża i wyprowadziła się od niego zabierając ze sobą dzieci. Przeprowadziła się do małego mieszkania w centrum Londynu, na który rzuciła przeróżne ochronne zaklęcia, aby mąż czarnoksiężnik nie odnalazł jej. W 1823 roku przez przypadek trafiła na swojego męża, który za pomocą uroków zmanipulował ją, aby wróciła do niego. Pod wpływem zaklęcia zgodziła się. Okazało się wkrótce, że zaklęcia to za mało, więc Baxter zaczął faszerować Geraldine eliksirami, które sprawiły z mieszanką zaklęć, że straciła rozum, na skutek czego w lutym 1826 roku Geraldine zmarła.