FANDOM

Gerta McCartney (zd. Queen)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 7 październik 1973r.
Status krwi półkrwi
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów rude
Rodzina
Rodzina Edmund Queen Jr (ojciec)
Diana McMiller (matka)
Thomas Queen (brat)
Bradley Queen (brat)
Malcolm Queen (brat)
Robert Queen (brat)
George McCartney (mąż)
Sean McCartney (syn)
Brittany McCartney (córka)
Charly McCartney (syn)
Anetha Waddley (bratowa)
Hestia Queen (bratanica)
Lily Ball (bratowa)
Alexandra Reed (bratowa)
William Queen (bratanek)
Silvia Queen (bratanek)
Edmund Queen Sr (dziadek)
Joanna Queen (babcia)
Emma Queen (ciotka)
Colin Birmingham (wuj)
Anna Birmingham (kuzynka)
Hanna Birmingham (kuzynka)
Zdolności magiczne
Różdżka Lipa, 11 cali, włókno ze smoczego serca, giętka.
Pozostałe informacje
Dom Prominentclaw
Przynależność Rodzina Queen
Rodzina McCartney

Gerta McCartney (zd. Queen; ur. 7 październik 1973r.) - czarownica półkrwi. Muzyk, wokalistka, potrafi grać na pile i kontrabasie oraz pianinie.

BiografiaEdytuj

Wczesne ŻycieEdytuj

Gerta urodziła się na początku października 1973 roku. Była jedyną córka Edmunda Queena Jr i Diany McMiller. Gerta miała starszego brata Thomasa oraz trzech młodszych braci Bradleya, Malcolma i Roberta. Już jako mała dziewczynka śpiewała do szczotki śpiewając do radia. 1 września 1985 roku rozpoczęła naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie podczas ceremonii przydziału została przydzielona do Prominentclawu. Tego samego roku naukę rozpoczynał młodszy brat Gerty Bradley, który był z sierpnia. Brad został przydzielony do Goldenhartu, czym zaskoczył Gerte, ponieważ sądziła, że rodzeństwo zawsze trafia do tego samego domu. Na trzecim roku zaczęła uczyć się numerologii, starożytnych run i opieki nad magicznymi stworzeniami. Zdała wszystkie SUMy i owutemy. Ukończyła szkołę w czerwcu 1992 roku. Przez całe siedem lat nadal pasjonowała się muzyką.

Dalsze ŻycieEdytuj

W 1993 roku zaczęła uczyć się gry na kontrabasie i pianinie. W 1995 nauczyła się również gry na pile. Tego samego roku wyszła za mąż za George'a McCartney'a, którego poznała w operze, chłopak był zmuszony pójść tam z matką. Polubiła go przez jego poczucie humoru. Po roku doczekali się syna Sean'a. A po kilku latach urodziła im się córka Brittany i kolejny syn Charly. W 2007 roku zaczęła pracę w teatrze muzycznym wśród śmiertelników, na początku pomagała krawcowym szyć kostiumy, lecz po dwóch miesiącach wzięła udział w przesłuchaniu, który wygrała. Od tej pory brała udział we wszystkich przedstawieniach, zazwyczaj jako pierwszy głos.