FANDOM

Glynnis Coleyd (zd. Frye)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 25 lipiec 1981r.
Status krwi czysta
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu zielone
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Jim Frye (ojciec)
Amelia Hood-Frye (matka)
Rick Frye (brat)
Tay Coleyd (mąż)
Tyffany Coleyd (córka)
Ilsa Coleyd (córka)
David Coleyd (syn)
Layla Fideldoy (bratowa)
JD Frye (bratanek)
Frederick Coleyd (teść)
Elizabeth Birmingham (teściowa)
Bernard Coleyd (szwagier)
Jamie Clamson (szwagierka)
Stanley Coleyd (bratanek)
Selvion Coleyd (bratanek)
Siena Coledy (bratanica)
Jenny Coleyd (btatanica)
Zdolności magiczne
Różdżka Jabłoń, 9.5 cala, włos z ogona jednorożca, dość giętka.
Pozostałe informacje
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Frye
Rodzina Coleyd

Ministerstwo Magii

Glynnis Coleyd (zd. Frye; ur. 25 lipiec 1981r.) - czarownica czystej krwi.

BiografiaEdytuj

Wczesne ŻycieEdytuj

Glynnis urodziła się pod koniec lipca 1981 roku jako córka Jima Frye'a i Amelii Hood. Miała starszego brata Ricka. 1 września 1992 roku rozpoczęła naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie podczas ceremonii przydziału została przydzielona do Goldenhartu. Na trzecim roku wybrała jako przedmiot dodatkowy numerologie, którą podczas SUMów jeko jedyny przedmiot niestety nie zaliczyła. Na szóstym roku zaczęła spotykać się z Tay'em Coleyd'em, który był szkolnym rozrabiaką, i zadawał się z samymi Zabegonami, uczniami ze Spectrumtire. Glynnis starała się pokierować Tay'em na lepszą ścieżkę, co w pewnym stopniu szybko się jej udało.

Dalsze ŻycieEdytuj

W październiku 1999 roku Glynnis wyszła za mąż za Taya, była w nim zakochana bez pamieci. Od razu po ślubie zamieszkali razem, a Tay zmienił się nie do poznania. Glynnis w 2002 roku zaczęła pracę w Ministerstwie Magii w Departamencie Transportu Magicznego. Po roku urodziło im się pierwsze dziecko, córka Tyffany, a po kilku latach kolejnych dwoje, bliźniąt Ilsy i Davida. Glynnis doznała wielkiego szoku w 2020 roku, gdy dowiedziała się, że jej mąż został urkiem, i zasilił grono zwolenników Lorda Vangensinga. Jednak nie dawała za wygraną, starała się ze wszystkich sił aby jej mąż zmienił się i przestał atakować i mordować śmiertelników i obdarzonych, robiła to ponieważ nadal strasznie kochała Taya. Jednak mąż nie posłuchał jej gdy, w 2029 roku został zesłany na dożywocie do więzienia dla czarodziei Dearktiness. Glynnis wraz ze swoim szwagrem Bernardem odwiedzała Taya w więzieniu dwa razy w tygodniu, aby widział, że nadal go wspiera. Glynnis była matka chrzestna Sieny córki Bernarda i JD syna jej brata Ricka.