FANDOM

Grabi Golak ur. 12.01.1871,zm. 15.05.1931, w latach 1878-1885 uczeń Flamethroweru, przydzielony przez Kocioł Przydziału do Spectrumtiru, samozwańczy dyktator i Minister francuskiego Ministerstwa Magii w latach 1905-1907, osadzony na dożywocie w Dearktiness.

BiografiaEdytuj

Grabi Golak urodził się 12.01.1871 w Dublinie. W 1878 rozpoczął naukę w Flametrhowerze, ledwo zdając SUMy i Owutemy. Po szkole wyruszył w celu szukania popleczników, wykorzystując nastroje we Francji, gdzie panowało ogólne zmęczenie rządami, w 1905 objął urząd francuskiego ministra Magii, obalony w 1907, za co został skazany na dożywocie w Dearktinessie. W 1926 ucieka z niego, gdyż zmienia się w ropuchę. Poszukując Johnego Walcera, którego był dalekim kuzynem udaje się w rejony Flamethroweru i odkrywa Twierdzę Krzyżackiego Komtura, w której się ukrywa przez większość czasu. Odnaleziony i osaczony przez Colette Good, Johnego Walcera i Alicie Peterson stacza, z nimi pojedynek, który przegrywa. Wydany w ręce Ministerstwa Magii skazany na śmierć mimo apeli 3 przyjaciół, o darowanie mu życia.