FANDOM

Gregory Amorinus
Informacje biograficzne
Data urodzenia 5 czerwiec 1907r.
Data śmierci 24 wrzesień 1933r. (26l.)
Status krwi czysta
Numer PRN 1907060527
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu granatowe
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Adella DeLaughter (żona)
Abelard Amorinus (syn)
Marton DeLaughter (teść)
Shannen McMahon (teściowa)
Attina DeLaughter (szwagierka)
Arista DeLaughter (szwagierka)
Aquata DeLaughter (szwagierka)
Alana DeLaughter (szwagierka)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Ministerstwo Magii - Departament Przestrzegania Prawa Czarodziejów (1925-1933)
Dom Prominentclaw
Przynależność Rodzina Amorinus
Irlandzkie Ministerstwo Magii

Gregory Amorinus (ur. 5 czerwiec 1907r. - zm. 24 wrzesień 1933r.) - czarodziej czystej krwi. Mąż Adelli DeLaughter. Ojciec Abelarda.

BiografiaEdytuj

Urodził się w rodzinie czarodziejów czystej krwi, posiadających kilka działalności gospodarczych po za granicami Anglii. Gregory był jedynakiem i sierotą od kiedy skończył siedemnaście lat. Naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower rozpoczął 1 września 1918 roku, gdzie podczas przydziału trafił do domu Peacela Prominentclawa. Tam był jednym z najbardziej uzdolnionych uczniów, o dużej wiedzy magicznej i unikatowych umiejętnościach.

Dalsze ŻycieEdytuj

Po ukończeniu Flamethroweru w czerwcu 1925 roku od razu zatrudnił się w Irlandzkim Ministerstwie Magii w Departamencie Przestrzegania Prawa Czarodziejów. Po tygodniu po ukończeniu szkoły jego matka zmarła i od tej pory został sam (ojciec odszedł gdy miał dziewięć lat). Szybko zdobył dobre kontakty, które pozwoliły mu w dość szybkim tempie zdobyć podwyżkę czy w 1928 roku awans jako młodszego zastępcę jednego z dość wysoko usytuowanego urzędnika tego departamentu. W 1930 roku poznał śmiała i bystrą czarownice Adelle DeLaughter, która od pierwszej chwili spodobała się Gregory'emu. Para pobrała się w kwietniu 1933 roku. Miesiąc po ślubie Adella zaszła w ciążę, co było wielkim szczęściem dla Gregory'ego, który starał się spędzać z żoną coraz to więcej czasu. Lecz w tym samym czasie jego obowiązki w biurze potępiły się i zyskał więcej obowiązków. We wrześniu 1933 roku gdy wracał późną porą z pracy do domu napadło na niego kilku czarodzieji, którzy okazali się by zwolennikami Nicka Devila. Chcieli, aby przekazał im kilka najświeższych informacji o ministerstwie, gdyż dowiedzieli się, że właśnie on ma dobre kontakty z kilkoma wyjątkowo wpływowymi urzednikami. Po walce niestety Gregory stracił życie. W lutym 1934 roku został ojcem. Na świat przyszedł jego syn, któremu Adella nadała imię Abelard.