Szkoła Magii Flamethrower Wiki
Szkoła Magii Flamethrower Wiki
Gregory Amorinus I
Informacje biograficzne
Data urodzenia 5 czerwiec 1907r.
Data śmierci 24 wrzesień 1933r. (26l.)
Status krwi czysta
Numer PRN 1907060527
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu granatowe
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Jerald Amorinus (ojciec)
Layla Bardem (matka)
Madison Amorinus (przyrodnia siostra)
Finley Amorinus (przyrodni brat)
Adella DeLaughter (żona)
Quentin Amorinus (syn)
Zdolności magiczne
Różdżka Lipa, 10.5 cala, pióro feniksa, niezbyt giętka.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Ministerstwo Magii - Departament Przestrzegania Prawa Czarodziejów (1925-1933)
Dom Prominentclaw
Przynależność Rodzina Amorinus
Irlandzkie Ministerstwo Magii

Gregory Amorinus I (ur. 5 czerwiec 1907r. - zm. 24 wrzesień 1933r.) - czarodziej czystej krwi. Mąż Adelli DeLaughter. Ojciec Quentina.

Biografia[]

Urodził się w rodzinie czarodziejów czystej krwi, posiadających kilka działalności gospodarczych po za granicami Anglii. Gregory był synem Jeralda Amorinusa oraz jego drugiej żony Layli Bardem. Miał dwójkę przyrodniego rodzeństwa, siostrę Madison i brata Finley'a. Naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower rozpoczął 1 września 1918 roku, gdzie podczas przydziału trafił do domu Peacela Prominentclawa. Tam był jednym z najbardziej uzdolnionych uczniów, o dużej wiedzy magicznej i o unikatowych umiejętnościach.

Dalsze Życie[]

Po ukończeniu Flamethroweru w czerwcu 1925 roku od razu zatrudnił się w Irlandzkim Ministerstwie Magii w Departamencie Przestrzegania Prawa Czarodziejów. Po tygodniu po ukończeniu szkoły jego matka zmarła i od tej pory został sam (ojciec odszedł gdy miał dziewięć lat). Szybko zdobył dobre kontakty, które pozwoliły mu w dość szybkim tempie zdobyć podwyżkę czy w 1928 roku awans jako młodszego zastępcę jednego z dość wysoko usytuowanego urzędnika tego departamentu. W 1931 roku poznał śmiała i bystrą czarownice Adelle DeLaughter, która od pierwszej chwili spodobała się Gregory'emu. Para pobrała się w kwietniu 1933 roku. Miesiąc po ślubie Adella zaszła w ciążę, co było wielkim szczęściem dla Gregory'ego, który starał się spędzać z żoną coraz to więcej czasu. Lecz w tym samym czasie jego obowiązki w biurze podwoiły się i zyskał więcej obowiązków. We wrześniu 1933 roku, gdy wracał późną porą z pracy do domu, napadło na niego kilku czarodziei, którzy okazali się by zwolennikami Nicka Devila. Chcieli, aby przekazał im kilka najświeższych informacji o ministerstwie, gdyż dowiedzieli się, że właśnie on ma dobre kontakty z kilkoma wyjątkowo wpływowymi urzędnikami. Po walce niestety Gregory stracił życie. W lutym 1934 roku został ojcem. Na świat przyszedł jego syn, któremu Adella nadała imię Quentin.