Szkoła Magii Flamethrower Wiki
Szkoła Magii Flamethrower Wiki

Greta Bardeen (zd. Montez)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 4 wrzesień 1983r.
Status krwi czysta
Tytuł(y) łamacz
archeolog
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu zielone
Kolor włosów blond
Rodzina
Rodzina Victor Dineo Montez (ojciec)
Velma Wellington (matka)
Melinda Montez (siostra)
Dineo Montez (brat)
Martin Bardeen (mąż)
Maya Bardeen (córka)
Leonard Bardeen (syn)
Lea Bardeen (córka)
Bonnie Bardeen (córka)
Zdolności magiczne
Różdżka Cedr, 13.5 cala, włókno ze smoczego serca, dość sztywna.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Łamacz zaklęć w banku Overgrow
archeolog w Egipcie (2022-2030)
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Montez
Rodzina Bardeen
Reprezentacja Goldenhartu w Chitchdeyu

Greta Bardeen (zd. Montez; ur. 4 wrzesień 1983r.) - czarownica czystej krwi, archeolog.

Biografia[]

Greta była pierwsza dzieckiem Victora Dineona Monteza i Velmy Wellington. Miała również dwójkę młodszego rodzeństwa: siostrę Melindę i brata Dineona. Greta była chłopaciarą bardzo często widywana umazana błotem i z potarganymi włosami. Nigdy nie chodziła w dziewczęcych strojach. Do Flamethrower'u trafiła w 1995 roku, gdzie została przydzielona do Goldenhartu. Tam interesowała się chitchdeyem, a większość czasu spędzała wśród chłopców. Na czwartym roku zasiliła drożynę Rogonow chotchdeya, gdzie grała na pozycji łamacza. Jednak zmieniła swoje zachowanie, gdy na szóstym roku poznała Johna Felerna dla którego straciła głowę. Jednak John nie interesował się jej zalotami ignorując ją.

Dalsze życie[]

Pierwsza praca[]

Greta po ukończeniu edukacji w 2002 roku rozpoczęła prace jako łamacz zaklęć w banku Overgrow na ulicy Północnej, praca ta sprawiała jej dużo satysfakcji, może dlatego, że była jedyną dziewczyną w zespole. Właśnie tam poznała i zaprzyjaźniła się z Martinem Bardeenem, którego bardzo lubiła i ceniła. Z czasem relacje pomiędzy Greta a Martinem pogłębiały się, aż zmieniły się w miłość.

Rodzina[]

W 2005 roku Greta wyszła za mąż za Martina. Po ślubie zamieszkali w rodzinnym domu Martina, w którym do roku mieszkał już sam. Parze po kilku latach urodziła się im czwórka dzieci, trzy córki: Maya, Lea i Bonnie, oraz syn Leonard.

Wyjazd za granice[]

Greta wraz z Martinem w 2020 roku zostali przekierowani do Egiptu, aby pracować tam dla banku Overgrow, rodzina w komplecie wyjechała z kraju. Greta w Egipcie zaczęła interesować się wykopaliskami, które prowadzili tamtejsi czarodzieje, zrobiła w międzyczasie licencje archeologa i pracowała na dwóch etatach, dla banku i na wykopaliskach.

Jednak w 2030 roku Greta ze swoja rodzina odwiedziła rodzinę w kraju i już została na stale w Londynie, nadal pracując dla banku, ale nie zgadzając się na wyjazdy za granice.