FANDOM

Guliver Langenstter
Informacje biograficzne
Data urodzenia 27 wrzesień 1936r.
Data śmierci 18 lipiec 1994r.
Status krwi czysta
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Solidariush Langenstter (ojciec)
Burgundia Langenstter (córka)
Lorent Langenstter (dziadek)
Thor Langenstter (pradziadek)
Zdolności magiczne
Różdżka Klon, 9 cali, pióro feniksa, nieco giętka.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Producent różdżek
Dom Rabbitsweet
Przynależność Rodzina Langenstter
Sklep Langensttera

Guliver Langenstter (ur. 27 wrzesień 1936r. zm. 18 lipiec 1994r.) - czarodziej czystej krwi, prudcent wyjątkowy dobrych różdżek. Syn Ministra Magii Solidariusha Langensttera.

BiografiaEdytuj

Urodził się w rodzinie czarodziejów czystej krwi - Langenstter. Naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower rozpoczął 1 września 1948 roku, gdzie trafił do Rabbitsweetu. Naukę w Flamethrower'że ukończył w czerwcu 1955 roku. Po ukończeniu szkoły zaczął praktykować sztukę różdżkarską, biorąc praktykę u ojca. W 1957 roku stworzył swoją pierwszą różdżkę. Po jakimś czasie ożenił się z czarownicą urodzoną w rodzinie śmiertelników. Para w 1966 roku doczekała się córki Burgundi. Tego samego roku zgłosił się do niego Joe Wagner, prosząc go o zatrudnienie jako praktykant, gdyż chciał zostać producentem różdżek jak on. Ostatecznie pod koniec lipca tego roku Guliver zgodził się. Guliver ukończył naukę Joe w 1971 roku mówiąc mu, że jest z niego dumny i nauczył go wszystkiego co sam potrafi. Postanowił więc zatrudnić go jako pomocnika i drugiego wytwórcę.

Naukę o różdżkach zaczął z Burgundią w 1985 roku, dużo pomagał mu w tym Joe, który w oczach Gulivera przerósł oczekiwaniom mistrza. W 1988 roku Joe porzucił pracę, chcąc otworzyć własną działalność. Guliver zmarł gdy Burgundia miała dwadzieścia osiem lat. Jego różdżki były dziełem, a w każdą stworzoną różdżkę wkładał swoje serce, stwożył różdżkę min. Gabrielli Moore i Thoma Blake. Uwazał, że jego córka ma talent do tworzenia różdżek, lecz czasami niema dość cierpliwości.