Szkoła Magii Flamethrower Wiki
Advertisement
Szkoła Magii Flamethrower Wiki

Profesor Guslic Uematus (ur. 18 sierpień 1972r.) - czarodziej półkrwi. Nauczyciel zielarstwa w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, oraz opiekun Prominentclawu. Oba te stanowiska rozpoczął w 2011 roku.

Biografia[]

Guslic Uematus urodził się w rodzinie czarodziejów półkrwi. Naukę w Flamethrower'że rozpoczął 1 września 1983 roku, gdzie został przydzielony do Prominentclawu. Naukę ukończył w czerwcu 1990 roku z najwyższymi stopniami ze swojego rocznika.

Praca Nauczyciela[]

Pracę nauczyciela rozpoczął w 2011 roku. Był bardzo lubianym nauczycielem wśród uczniów, potrafił podczas lekcji wtrącić małą anegdotkę na temat omawianej rośliny, zazwyczaj był to jakiś dowcip, czy wesoła historyjka. Jest bardzo wesoły i przesympatyczny, miał nieco wysoki, powazny głos. Jego życiową psają zawsze były rośliny, i dlatego zdecydował się zająć to stanowisko w Flamethrower'że. Prucz tego był wyśmienitym czarodziejem, który potrafił rzucań naprawde potężne zaklęcia.

Angażował się w sprawy dotyczące szkoły. Podczas dekorowania szkoły w różne uroczystości i święta zgłaszał się na ochotnika.

Wygląd[]

Był to dość średniego wzrostu czarodziej. Miał nieco wydatny brzuch i pyzatą twarz. Ubrany był w szmaragdową kamizelkę. Miał krótkie brązowo rude włosy i miłe czarne oczy.

Advertisement