FANDOM

Gustav Sonver
Informacje biograficzne
Data urodzenia 22 luty 1556r.
Data śmierci 4 lipiec 1660r.
Status krwi czysta
Tytuł(y) Założyciel
Profesor
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów rude
Zdolności magiczne
Różdżka Wawrzyn, 13 cali, pióro feniksa, sztywna.
Pozostałe informacje
Dom Prominentclaw
Przynależność Ogólnomagiczny Instytut Magii Flamethrower
Szkoła Magii i Czarodziejstwa Sonvermory

Gustav Sonver (ur. 22 luty 1556r. - zm. 4 lipiec 1660r.) - irlandzki czarodziej czystej krwi. Jeden z dwóch założycieli i dyrektorów Szkoły Magii i Czarodziejstwa Sonvermory. Był to potężny czarodziej, o dużej magicznej mocy i wiedzy.

BiografiaEdytuj

Urodził się pod koniec lipca 1556 roku jako jedyny syn czarodziei czystej krwi. 1 września 1567 roku rozpoczął naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie trafił do Prominentclawu. Był bardzo pilnym i błyskotliwym uczniem. Uwielbiał historię magii, w czym z biegiem szkolnych lat był mistrzem. Po ukończeniu szkoły postanowił zwiedzić świat.

W 1584 roku odwiedził Amerykę Północną, gdzie podczas oględzin tamtejszych wiosek i miasteczek poznał i zaprzyjaźnił się z czarownicą Isoldą Mory. Podczas rozmów, Gustav dowiedział się, że dziewczyna odbierała nauki magii od swojej matki, a gdy opowiedział jej o Flamethrower'że, ta z zachwytam zapragnęła stworzyć taką szkołę. W ten sposób para postanowiła stworzyć własną szkołę magii.

W 1589 postała szkoła ich marzeń, którą nazwali Sonvermory, łącząc swoje nazwiska. Na początku tylko w dwójkę nauczali piątkę wybranych młodych czarodziei z wioski Isoldy. Gustav kładł duży nacisk młodych studentów na wiedzę o historii magii z całego świata, gdyż w podruży dowiedział się dużo o innych czynach i historii zagranicznych magach. Z biegiem lat uczniów przybywało coraz więcej, gdy w 1603 roku postanowił wraz z Isoldą rozbudować szkołę i stworzyć domy. Gustav stworzył swój własny dom, który nazwał Gustmor, a Isolda swój własny, który nazwała Loslymor. Jednak chcieli stworzyć wspólny dom, więc powstał trzeci dom Moryver. Szkoła powiększyła się, a Gustav i Isolda pozwolili sobie na przyjęcie innych czarodziei na stanowiska nauczycieli.

CiekawostkiEdytuj