FANDOM

Harry Marloy
Informacje biograficzne
Data urodzenia 15 czerwiec 1959r.
Status krwi czysta
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu zielone
Kolor włosów brązowe
Rodzina
Rodzina Lisa Glard (żona)
Telimena Marloy (córka)
Zdolności magiczne
Różdżka Wiąz, 12.3/4 cala, włos z ogona jednorożca, sztywna.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Pracownik Ministerstwa Magii
Dom Prominentclaw
Przynależność Rodzina Marloy
Rodzina Glard

Harry Marloy (ur. 15 czerwiec 1959r.) - czarodziej czystej krwi. Małżonek Lisy Glard. Rodzina Harry'ego od wielu pokoleń pochodziła z rodzin czystoktwistych. Więc nie było wielkiego zaskoczenia gdy 1 września 1970 roku rozpoczął edukację magii w Flamethrower'że, gdzie trafił do Prominentclawu. Podczas nauki był bardzo sumiennym uczniem, nigdy nie miał żadnego spóźnienia, czy nie opuścił żadnej lekcji. Jego największym problemem wśród przedmiotów była astronomia, nienawidził tych zajęć. Na piątym roku wpadła mu w oko młodsza o rok koleżanka z tego samego domu, Lisa. Lecz nie miał odwagi odezwać się do niej, może dlatego że zawsze była z kimś, z jakąś koleżanką. Po ukończeniu szkoły rozpoczął swoją pierwszą pracę w Ministerstwie Magii w departamencie katastrof i kolizji. Praca sprawiała mu wielką frajdę. W 1980 roku, wpadł przypadkiem na swoją szkolną miłość, była to Lisa już bez koleżanki. Zaczęli ze sobą się spotykać, a miłość zakwitła w nich jak piękny kwiat. Pobrali się w 1984 roku, a po dwóch latach doczekali się córki Telimeny. Rodzina zamieszkała niedaleko ministerstwa magii, parę przecznic dalej.