FANDOM

Hayley Birmingham-Tamtler
Informacje biograficzne
Data urodzenia 28 sierpień 1956r.
Data śmierci 11 grudzień 2037r.
Status krwi półkrwi
Numer PRN 1956082817
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu kasztanowe
Kolor włosów brązowo-rude
Rodzina
Rodzina Brad Birmingham (ojciec)
Marisa Montez (matka)
Elizabeth Birmingham (siostra)
Bryan Birmingham (brat)
Tim Tamtler (mąż)
Tribus Montez (dziadek)
Desdemona Hooley (babcia)
Zdolności magiczne
Różdżka Grab, 10 cali, pióro feniksa, niezbyt giętka
Pozostałe informacje
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Birmingham
Rodzina Tamtler

Hayley Birmingham-Tamtler (ur. 28 sierpień 1956r. - zm. 11 grudzień 2037r.) - czarownica półkrwi. Druga córka Marisy Montez i Brada Birminghan. Hayley miała również starszą siostrę Elizabeth i młodszego brata Bryana. Była również czwartą wnuczką Tribusa Monteza i Desdemony Hooley.

Wczesne ŻycieEdytuj

Hayley urodziła się pod koniec sierpnia 1956 roku, już na początku życia spedzala dużo czasu w ośrodkach zdrowia, ponieważ była bardzo chorowitym dzieckiem. Ponadto w ciągu ośmiu lat miała czterokrotnie złamaną rękę i raz nogę. Okazało się wkrótce, że złamane kończyny to skutek ekstremalnych zabaw dziewczynki, ponieważ skakała z drzewa na drzewo, polegając jedynie na magii, która przy upadku odbijała ją od ziemi jak piłkę. 1 września 1967 roku rozpoczęła magiczną edukację w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie została przydzielona do Goldenhartu, tak gdzie była jej starsza siostra i kuzyni. W szkolę znalazła sobie małą grupkę przyjaciół, którzy również uwielbiali ryzyko, ale niektórych wyzwań się nie podejmowali, czego Hayley nigdy nie odmawiała. Na trzecim roku zaczęła uczyć się Opieki Nad Magicznymi Stworzeniami dzieki czemu zaczęła interesować się niebezpiecznymi stworzeniami, między innymi smokami. Podczas siódmego roku zamówiła sobie sadzonkę wierzby bijącej którą od razu skonfiskowali nauczyciele.

Dalsze ŻycieEdytuj

Po ukończeniu edukacji postanowiła wyjechać do Rumunii, aby studiować i poznać życie i zwyczaje smoków. Bardzo często odwiedziała rodzinę w Anglii. W 1985 roku wyszła za mąż za Tima Tamtlera, jednego ze szkolnych przyjaciół z swojej paczki, niestety nie doczekali się potomstwa. Para przeprowadziła się na stałe do Rumunii. Po tragicznej śmierci swojego męża w 2019 roku, postanowiła wrócić zpowrotem do kraju. Hayley zmarła mając 80 lat, dnia 11 grudnia 2037 roku.

WyglądEdytuj

Hayley była bardzo niskirlego wzrostu. Miała nieco krótkie brązowo-rude włosy i kasztanowe oczy. Po kilku miesiącach życia w Rumunii i szkolenia się wśród smoków, jej skure pokrywały blizny po opazeniach, a na lewym policzku miała wąską bliznę.