FANDOM

Helen Birmingham (zd. Ferrey)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 29 styczeń 1988r.
Status krwi półkrwi
Numer PRN 1988082937
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów brązowe
Rodzina
Rodzina Edward Birmingham (mąż)
Evelyn Birmingham (córka)
Bryan Birmingham (teść)
Maggie Baphord (teściowa)
Kristin Birmingham (szwagierka)
Maximus Birmingham (szwagier)
Morgana Birmingham (szwagierka)
Zdolności magiczne
Różdżka Jodła, 9¾ cala, włókno ze smoczek serca, sztywna.
Pozostałe informacje
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Ferrey

Rodzina Birmingham

Helen Birmingham (zd. Ferrey; ur. 29 sierpień 1988r.) - czarownica półkrwi, jej ojciec był obdarzonym, a matka czarodziejką czystej krwi. Językoznawca.

BiografiaEdytuj

Wczesne ŻycieEdytuj

Helen urodziła się w rodzinie mieszanej, pod koniec sierpnia 1988 roku. Miała dość trudne dzieciństwo, ponieważ jej rodzicą ciągle brakowało pieniędzy. Przez brak funduszy mała Helen często chodziła głodna i w podartych ubraniach. Jednak nieco zmieniło się ich życie w 1997 roku, gdy ojciec Helen znalazł lepszą pracę. Choć nie było idealnie, ale zawsze było już co jeść. 1 września 1999 roku rozpoczęła magiczną edukację w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie podczas ceremonii przydziału została przydzielona do Goldenhartu. Choć przybyła do szkoły w używanych szatach i z używanymi książkami, nikt nie wytykał ją palcami, wnet przeciwnie, już na drugim roku należała do małej dziewczęcej paczki roześmianych dziewcząt. Helen interesowała się w Flamethrower'że obrona przed czarną magią i zakleciami. Podczas czwartego roku zapoznała Edwarda Birminghama, który zaraził ja bakcylem o językach nie tylko ludzkich ale i magicznych stworzeń. Od tej pory byli nie rozłączoni, w każdych wolnych chwilach studiowali odpowiednie książki. Już na szóstym roku oboje potrafili rozmawiać z trytonami.

Dalsze ŻycieEdytuj

Helen po ukoneczeniu edukacji wróciła do swojego rodzinnego domu, aby w jakiś sposób pomóc rodzicą w utrzymaniu rodziny. Zaczęła pracować, lecz w 2008 roku dostała propozycję od swojego chłopaka Edwarda, aby ruszyła z nim na wyprawę dookoła świata. Zgodziła się bez żadnego ale. Jednak podczas wyprawy co jakiś czas wysyłała rodzica pieniądze. Po półrocznej wyprawie poznali historię wielu zagranicznych czarodziei i ich pradawne języki oraz języki magicznych stworzeń. W 2015 roku Helen zgodziła się wyjść za Edwarda. Już jako małżeństwo dalej podróżowali po całym świecie, gdzie pogłębiał wiedzę o magicznych językach i nie tylko, między innymi małżeństwo potrafiła rozmawiać nie tylko z trytonami, ale również ze smokami, druzgotkami i jednorożcami, ale również i w języku niemieckim, francuskim, arabskim, portugalskim oraz polskim. W 2026 roku Helen i Edward doczekali się wreszcie upragnionego dziecka, córki Evelyn. Cieszyli się strasznie, że wiedza którą posiadają przejdzie w genach na dalsze pokolenia rodziny, którą stworzyli. Helen od tej pory zaczęła dbać o dom i rodzinę. Zamieszkali na wsi niedaleko lasu i niewielkiego jeziora, w których roiło się od magicznych zwierząt.