FANDOM

Helen Clyson
Informacje biograficzne
Data urodzenia 4 wrzesień 1960r.
Status krwi czysta
Numer PRN 1960090474
Tytuł(y) Podawacz
profesor w Flamethrower'że
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu orzechowe
Kolor włosów blond
Pozostałe informacje
Zawód/Praca zawodowy gracz w Chitchdeya w reprezentacji Anglii (1980-1989)
nauczyciel latania w Flamethrower'że, sędzia chitchdeya (od 1989r.)
Dom Rabbitsweet
Przynależność Ogólnomagiczny Instytut Magii Flamethrower

Helen Clyson (ur. 4 wrzesień 1960r.) - czarownica czystej krwi. Nauczała w Flamethrower'że nauki latania, gdzie również sędziowała mecze chitchdeya.

Pani Clyson uchodziła za wymagającą i sprawiedliwą nauczycielkę i sędzię, popierającą zasady fair-play. Wzbudzała tym szacunek wśród uczniów, którzy zwracali się do niej per. Madame. Ponad wszystko szanowała zasady panujące w Chitchdeyu, potrafiła z pewna odpowiedzialnością osunąć nawet najlepszego członka drużyny z boiska, gdy ten złamał jaką kol wiek z reguł.

BiografiaEdytuj

Helen Clyson urodzila sie w 1960 roku w rodzinie czarodziei czystej krwi. W 1972 roku rozpoczęła naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie podczas ceremonii przydziału została przydzielona do Rabbitsweetu. Już podczas pierwszego roku pokochała chitchdeya, a po swojej edukacji rozpoczęła karierę jako podawacz w drożynie Chitchdeya dla Anglii.

Po poważnej kontuzji w 1989 roku rozpoczęła nauczanie latania w Flamethrower'że jak i sędziowanie meczów szkolnych drożyn, co z biegiem lat stało się jej wielka pasja.