FANDOM

Helga Blue-Warren
Informacje biograficzne
Data urodzenia 31 styczeń 1630r.
Data śmierci 18 lipiec 1692r.
Status krwi czysta
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Owen Blue brat
Deanwar Warren mąż
Arianna Warren córka
Caleb Allan Warren syn
Deanwell z Gerwarreny teść
Seya z Annwar teściowa
Zdolności magiczne
Różdżka Czereśnia, 10¾ cala, włos z ogona jednorożca, dość sztywna.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Szpital Sir Nepotta - Znachor (1649-1686)
Dom Rabbitsweet
Przynależność Rodzina Blue
Rodzina Warren

Helga Blue-Warren (ur. 31 styczeń 1630r.; zm. 18 lipiec 1690r.) - czarownica czystej krwi. Wielka dama z klasą.

BiografiaEdytuj

Urodziła się w czystokrwistej rodzinie Blue. Jej rodzice mieli hodowlę pegazów. Helga miała tylko jednego starszego brata Owena. 1 września 1641 roku rozpoczęła naukę w Flamethrower'że, gdzie trafiła do Rabbitsweetu. Interesowała się zielarstwem i numerologią. Na piątym roku została prefektem swojego domu. Ukończyła naukę w czerwcu 1648 roku. Po roku zaczęła prace w Szpitalu Sir Nepotta jako znachor, a po dwóch miesiącach wyszka z mąż za Deanwara Warrena. W sierpniu 1650 roku na świat przychodzi ich pierwsze dziecko, córka Arianna, a po kolejnych dwóch latach syn Caleb Allan. Helga poszła na emeryturę w 1686 roku. Po śmierci męża w 1688 roku zamknęła się w sobie i była częstym pacjetem w szpitalu. Była anerektyczką i miała kłopoty z sercem. Zmarła 18 lipca 1690 roku.

WyglądEdytuj

Była to bardzo piękna kobieta, potrafią zadbać o siebie. Podczas pracy miała wiele wielbicieli wśród swoich pacjentów. Miała gęste czarne włosy, które z wiekiem trochę zsiwiały, oraz promieniste niebieskie oczy.