FANDOM

Helga Pendy
Informacje biograficzne
Data urodzenia 10 sierpień 1977r.
Status krwi czysta
Tytuł(y) Bibliotekarka w Flamethrower'że
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu czekoladowe
Kolor włosów kruczoczarne
Zdolności magiczne
Różdżka Brzoza, 9.5 cala, włókno ze smoczego serca, sztywna.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Bibliotekarka
Dom Spectrumtire
Przynależność Ogólnomagiczny Instytut Magii Flamethrower

Helga Pendy (ur. 10 sierpień 1977r.) - czarownica czystej krwi. Bibliotekarka w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower. Bardzo lubiła przebywać wśród książek, nie lubiła gdy zwrócione książki były poplamione czy zniszczone. Doszło do tego, że złożyła wniosek do dyrektora, aby pozwolił jej odejmować punkty za zniszczenie książki. Dyrektor zgodził się, gdyż był to ósmy wniosek przez nią złożone w ciągu jednego roku. Lecz mogła tylko odejmować najwięcej trzy punkty, i musiał być to konkretny powód. Helga uczęszczała do Flamethroweru w latach 1988-1995, gdzie była uczennicą Spectrumtire. Została bibliotekarką Flamethroweru w 2020 roku, zaraz po rezygnacji poprzednika Silence Feather.

CharakterEdytuj

Byka surowa co do książek. W bibliotece musiało być cicho, gdyż potrafiła wyrzucić ucznia na korytarz trzymając go za ucho lub wlosy. Nie lubiła chalasu.

WyglądEdytuj

Byla to wątłą i dość wysoka czarownica o śniadej skórze kruczoczarnych włosach i czekoladowych oczach. Nosiła duża tiarę czarodzieja z piorami, oraz wysadzaną brylantamj broszkę w kształcie modliszki przypięta do czarnej sukni.