FANDOM

Henryk Volfshteis
Informacje biograficzne
Data urodzenia 1878
Data śmierci 1920
Status krwi Czysta
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Pozostałe informacje
Przynależność Bractwo zmysłów

Uniwersytet Herrschaft

Henryk Volfshteis - Czarodziej czystej krwi, mag słów, trzeci przywódca Bractwa zmysłów.

BiografiaEdytuj

Wychowywał się w przeciętnej rodzinie w Austrii. Jako jedyny z krewnych był Magiem zmysłów, co powodowało pewną obawę wśród bliskich, mimo to nie odczuwał żadnych napięć. Do siedemnastego roku życia uczył się w Niemczech w Uniwersytecie Herrschaft,a później wyjechał do Grecji.

Bractwo zmysłówEdytuj

W 1887 został jednym z pierwszych członków bractwa zmysłów i dzięki rozsławieniu organizacji w Austrii, Niemczech i Szwajcarii, zdobył w nim wysoką pozycję. Po zamachu na Andyta i Filpę Roditich, Henryk został wybrany na ich następcę i w zemście za poprzednich przywódców zaczął formować wojsko.

Atak AurorówEdytuj

Najpierw członkowie Bractwa prowadzili niewielkie akcje sabotażowe, na terenie Grecji, Włoch i pobliskich państw. Ministerstwo magii zaniepokojone wydarzeniami na południu Europy, wysłało grupę Aurorów do siedziby Bractwa. Obecny tam Henryk zabronił ich wpuszczać, a nawet kazał siłą przepędzić przybyszy. Aurorzy nie ulegli i zaczęli się bronić, gdy przedarli się przez mury, doprowadzając do wybuchu bitwy. Henryk w obawie przed utratą siedziby wezwał swoje wojsko, które za pomocą sieci Liffe, szybko przybyło na miejsce. Aurorom nie udało się nawet podejść, bo siły Bractwa prowadzone przez przywódcę, szybko ich odparły.

Poprzednik
Andyt Roditi i Filipa Roditi
Przywódca Bractwa zmysłów
1909 - 1920
Następca
Wszech Mag