FANDOM

Herbert Nett
Informacje biograficzne
Data urodzenia 10 grudzień 1976r.
Status krwi czysta
Numer PRN 1976121080
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu kasztanowe
Kolor włosów kasztanowe
Rodzina
Rodzina Binistorus Nett (ojciec)
Abigail Montez (matka)
Isabella Nett (siostra)
Olga Nett (siostra)
Dakota Chamberlain (żona)
Martin Nett (syn)
Victor Nett (syn)
Lauren Nett (córka)
Duncan Chamberlain Jr (teść)
Isabella Cesengrose (teściowa)
Everest Chamberlain (szwagier)
Annabella Chamberlain (szwagierka)
Oktawian Montez Sr (wuj)
Nando Montez (wuj)
Edyp Montez II (dziadek)
Ismena Eckersley (babcia)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Ministerstwo Magii - Kwatera Główna Zmywaczy Magii (od 1995r.)
Dom Spectrumtire
Przynależność Rodzina Nett
Irlandzkie Ministerstwo Magii

Herbert Nett (ur. 10 grudzień 1976r.) - czarodziej czystej krwi. Członek rodziny Nett wymienionej w Indeksie Czystości Krwi. Mąż Dakoty Chamberlain, oraz ojciec Martina, Victora i Lauren.

BiografiaEdytuj

Urodził się w rodzinie czarodziejów czystej krwi. Był synem Binistorusa Netta i Abigail Montez, oraz bratem Isabelli i Olgi. 1 września 1988 roku rozpoczął naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie podczas ceremonii przydział został przydzielony do Spectrumtire. Na trzecim roku wybrała na przedmiot dodatkowy zajęcia z opieki nad magicznymi stworzeniami oraz numerologię. Podczas zajęć z opieki nad zwierzętami stado centaurów o miły włos nie poturbowało jednej z uczennic Dakoty Chamberlain, którą Herbert uratował, gdyż był jedyną osobą, która to zauważyła. Po tym wydarzeniu Herbert poczuł się dziwnie, do tego, jego przyjaciele zaczęli się wyśmiewać, że zakochał się w Puffonce, którą uratował. Na samym początku wraz z kolegami robił sobie z niej żarty, lecz w trakcie piątego roku, Dakota zaczęła mu się podobać. Po ukończeniu szkoły w czerwcu 1995 roku wysłał Dakocie list, w którym wyznał to co do niej czuje. Gdy nie dostał odpowiedzi postanowił nie dręczyć jej bardziej i poprostu odpuścić.

Dalsze ŻycieEdytuj

Na początku sierpnia 1995 roku Herbert zatrudnił się w Irlandzkim Ministerstwie Magii, w Kwaterze Głównej Zmywaczy Magii, gdzie pracował przez jakiś czas wyłącznie za biurkiem. Przez ten okres miał problemy z punktualnością, więc postanowił ułatwić sobie życie i załatwić sobie własny kominek przez który będzie mógł dostać się bezpośrednio z domu do swojego biura. Więc w 1996 roku wstąpił do Biura Głównego Sieci Liffe, gdzie bezpośrednio i bez żadnych ogródek wyłożył swoje oczekiwania na biurko pracownika tego biura. Gdy jednak dostrzegł do kogo się zwraca szybko zmienił ton. Gdyż w tamtejszym biurze pracowała jego szkolna miłość Dakota Chamberlain, która bez skrupułów odmówiła mu takiego rozwiązania. Herbert postanowił odpuścić sobie szybszy transport do pracy, na rzecz innej sprawy, której tym razem tak szybko nie odpuści, gdyż postanowił wziąć się za coś bardziej wazniejszego, czym było zaproszenie Dakoty na randkę. Po długich namowach ostatecznie otrzymał potwierdzenie spotkania. W pubie pod Oskubaną Sową spędził z Dakota kilka cudownych chwil. Od tej spotkania częściej się widywali, nie tylko w pracy, ale i po za nią. W sierpniu 2000 roku pobrali się, a w październiku doczekali się pierwszego dziecka, syna Martina. Tego samego roku Herbert dostał awans i już nie przesiadywał za biurkiem, lecz coraz częściej wyruszał w teren z innymi współpracownikami. Po kolejnych kilku latach Herbert i Dakota doczekali się jeszcze dwójki dzieci - kolejnego syna Victora i córki Lauren.