FANDOM

Hermes Hingis
Informacje biograficzne
Data urodzenia 29 maj 2023r.
Status krwi półkrwi
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów brązowe
Rodzina
Rodzina Tyson Hingis (ojciec)
Brittany McCartney (matka)
George McCartney (dziadek)
Gerta Queen (babcia)
Sean McCartney (wuj)
Charly McCartney (wuj)
Zdolności magiczne
Różdżka Buk, 12⅔ cala, włókno ze smoczego serca, sztywna.
Pozostałe informacje
Dom Rabbitsweet
Przynależność Rodzina Hingis
Ogólnomagiczny Instytut Magii Flamethrower

Hermes Hingis (ur. 29 maj 2023r.) - czarodziej półkrwi. Uczeń Flamethroweru w latach 2034-2041.

BiografiaEdytuj

Hermes urodził się pod koniec maja 2023 roku, jako jedyny syn Tysona Hingisa i Brittany McCartney. Po jego narodzinach stał się już drugim żyjącym męskim członkiem rodziny Hingis. 1 września 2034 roku rozpoczął magiczną edukację w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie podczas ceremonii przydziału trafił do Rabbitsweetu. Był bardzo bystrym uczniem, na trzecim roku zaczął naukę numerologii, opieki nad magicznymi stworzeniami i wróżbiarstwa. Jednak najbardziej interesował się eliksirami, a w przyszłości chciał zostać alchemikiem. Podczas SUMów na piątym roku zaliczył wszystkie przedmioty i zebrał dziesięć sumów. Jednak na szóstym roku nie chciał dalej studiować wróżbiarstwa i opieki nad magicznymi stworzeniami.

RelacjeEdytuj

RodziceEdytuj

Hermes miał bardzo dobre relacje z rodzicami, być może dla tego, że był ich jedynym dzieckiem, którego chcieli wychować na pożądanego obywatela magicznego świata.

Magiczne zdolnościEdytuj

  • Eliksiry - przedmiot ten był największą pasją Hermesa. Już na pierwszym roku stwierdzono, że ma duże predyspozycje co do tej dziedziny magii. Po ukończeniu szkoły chciał dalej się szkolić, aby w przyszłości zostać mistrzem eliksirów oraz alchemikiem.