FANDOM

Hestia Uley (zd. Queen)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 11 wrzesień 2002r.
Status krwi półkrwi
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Thomas Queen (ojciec)
Anetha Waddley (matka)
Dorian Uley (mąż)
Thomas Uley (syn)
Darla Uley (córka)
Carmen Uley(szwagierka)
Gerta Queen (ciotka)
Bradley Queen (wuj)
Malcolm Queen (wuj)
Robert Queen (wuj)
Edmund Queen Jr (dziadek)
Diana McMiller (babcia)
Sean McCartney (kuzyn)
Brittany McCartney (kuzynka)
Charly McCartney (kuzyn)
William Queen (kuzyn)
Silvia Queen (kuzynka)
Zdolności magiczne
Różdżka Wiśnia, 10 cali, wlos z ogona jednorożca, giętka.
Pozostałe informacje
Dom Prominentclaw
Przynależność Rodzina Queen
Rodzina Uley
Ministerstwo Magii

Hestia Uley (zd. Queen; ur. 11 wrzesień 2002r.) - czarownica półkrwi. Jedyne dziecko Thomasa Queena i Anethy Waddley. Hestia bała się wysokości, a uwielbiała jazdę konną. Bardzo często jako mała dziewczynka odwiedzała z rodzicami stajnie, i tam miała swoją ulubioną klacz, którą nazwano Finezja. Odwiedzała Finezje nawet gdy była już dorosłą.

BiografiaEdytuj

Wczesne ŻycieEdytuj

Hestia urodziła się w magicznej rodzinie na początku września 2002 roku. Była córka Thomasa Queena i Anethy Waddley. Nie miała rodzeństwa, ale dobrze dogadywała się z kuzynostwem, a najbardziej z kuzynka Brittany McCartney. 1 września 2014 roku rozpoczęła magiczna edukację w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie trafiła podczas ceremonii przydziału do Prominentclawu. Za rok do szkoły trafiła również Brittany, lecz ona była Rogonką. Hestia i Brittany były najlepszymi przyjaciółkami. Na trzecim roku Hestia wybrała na przedmiot dodatkowy śmiertelnikoznawstwo i opiekę nad magicznymi stworzeniami. Podczas nauki do egzaminu pod koniec czwartego roku poznała w bibliotece Doriana Uleya, choć chłopak był z tego samego domu co ona, nie kojarzyła go z pokoju wspólnego. Hestia była od niego rok niżej, choć urodzili się w tym samym roku. Hestia i Dorian od tego spotkania coraz więcej spędzali czasu w pokoju wspólnym, wtedy powiedział jej, że urodził się w rodzinie śmiertelników i ma młodszą siostrę Carmen. Lecz w czerwcu 2020 roku Dorian skończył szkołę, a Hestii został jeszcze jeden rok. Na długo się nie rozstali bo podczas wakacji w 2020 roku spotkali się, a wtedy Dorian poprosił ją o rękę. Zgodziła się bez żadnych wachań.

Dalsze ŻycieEdytuj

Hestia od razu po ukończeniu szkoły zamieszkała z Dorianem w wynajętym mieszkaniu wśród śmiertelników. Dzięki temu, że studiowała śmiertelnikoznawstwo, potrafiła przystosować się do otoczenia. Oboje zaczęli pracę w Ministerstwie Magii w Departamencie Ogólnonarodowej Współpracy Czarodziejów lecz na innych wydziałach. Hestia była na wydziale Międzynarodowym Zarządzie Prawa Czarodziejów. W 2026 roku pobrali się, a w 2028 roku doczekali się pierwszego dziecka, któremu nadali imię Thomas po ojcu Hestii, a po trzech latach urodziła im się córka Darla. Rodzina zamieszkała w większym mieszkaniu, ale nadal wśród śmiertelników.