FANDOM

Hetman Quileute
Informacje biograficzne
Data urodzenia 4 styczeń 1689r.
Data śmierci 29 kwiecień 1791r.
Status krwi czysta
Tytuł(y) Piosenkarz
malarz
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Laud Quileute (ojciec)
Jillien Hood (matka)
Klaus Quileute (wuj)
Victoria Quileute (ciotka)
Modesta Quileute (kuzynka)
Horpyna Lopez (żona)
Bar Quileute (córka)
Hektor Quileute (syn)
Hetman Hood (dziadka)
Zdolności magiczne
Różdżka Akacja, 12.2/3 cala, włos z ogona jednorożca, elastyczna.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca piosenkarz operowy
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Quileute

Hetman Quileute (ur. 4 styczeń 1689r. - zm. 29 kwiecień 1791r.) - czarodziej czystej krwi, kuzyn Modesty Quileute. Słynny śpiewak operowy.

Biografia Edytuj

Hetman urodził się w rodzinie czarodziejów. Syn Lauda Quileute i Jillien Hood. Bardzo szybko starci obojga rodziców. Został wychowany przez wujostwo Klausa i Victorie Quileute, którzy mieli już córkę Modestę. W Flamethrower'że został przydzielony do Goldenhartu, podczas edukacji nie miał swojego ulubionego przedmiotu. Podszedł do owutemów, ale nie wstawił się na egzaminy końcowe. Już wtedy jego wielka pasja była muzyka, jego wielkim idolem była ówczesna gwiazda muzyki klasycznej Utto Xanph.

Karierę muzyczna rozpoczął w 1712 roku w operze śmiertelników w Londynie, tam dostrzegł jego talent wielki mistrz śmiertelników w muzyce klasycznej, wróżąc mu wielka karierę. Śpiewał miedzy innymi w Stanach Zjednoczonych i Francji. W obu państwach zrobił wielka karierę. Hetman był znany z posiadania potężnego barytonu w swoich strunach głosowych. Pochłonięty kariera muzyczna zapomniał o rodzinie i o tym, że jest czarodziejem, przez ponad dziesięć lat żył jak zwykły śmiertelnik, nie używając magii.

W 1726 roku zakochał się w Horpynie Lopez, która przychodziła na wszystkie jego przedstawienia. Po roku para związała się i urodziła im się córka Bar. Po trzech latach na świat przychodzi ich drugie dziecko, syn Hektor.

W 1778 roku Hetman traci głos, zaczynając malować portrety. W 1781 roku wystawia swoja pierwsza i za razem ostatnia wystawę swoich dziel malarskich. Po roku bierze udział w wypadku na Londyńskiej ulicy, wpada w śpiączkę. Odchodzi w wieku 102 lat, 29 kwietnia 1791 roku.