FANDOM

Dzwi
Hinghton Place 13
- dom rodzinny państwa Nightingale, po śmierci rodziców Lajosa, Lizabelli i Luperta dom stał się kwaterą główką Zgromadzenia "Korzeń".

Wygląd zewnętrznyEdytuj

Kilkupiętrowy dom, o brudnych ścianach i ponurych oknach drzwi są u szczytu półokrągne, grube i czarne z dużą kołatką w kształcie byczej głowy. Srebrna gałka jako klamka. Brak dziurki od klucza i szpary na listy. Od środka drzwi zabezpieczone są mnóstwem zasuw i rygli.

WnętrzeEdytuj

HolEdytuj

Z wysokim sklepieniem, oświetlony wielkimi podłużnymi lampami, wąski, na ścianach wiją się jakby korzenie. Na podłodze leży włóczkowy chodnik ciągnący się przez całą długość holu. Ze ścian spoglądają poczerniałe portrety. Obok stoi wielki stojak na parasole, wyglądający jak odcięta noga trolla. Na końcu korytarza znajdują się drzwi prowadzące do kuchni.

SchodyEdytuj

Schody są nieco szerokie, z drewnianymi barierkami tak samo oplecone niby korzeniami.

SalonEdytuj

Długi, wysoki pokój na pierwszym piętrze. Na ścianach wiszą ozdobne jasnobrązowa tapeta. W oknach wiszą długie, ciemnożółte, aksamitne zasłony. Podłona okryta ogromnym dywanem. Po obu stronach kominka stoją oszklone serwantki, pełne wielu drogocennych przedmiotów. W rogu znajduje się stary sekretarzyk. Między kanapą, a zapadniętym fotelem ustawiono stolik o długich, wrzecionowatych nogach.