FANDOM

Howard Warren
Informacje biograficzne
Data urodzenia 30 styczeń 1902r.
Data śmierci 20 maj 1965r. (63l.)
Status krwi czysta
Numer PRN 1902013066
Tytuł(y) zielarz
pisarz
podróżnik
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów rude
Rodzina
Rodzina August Warren I (ojciec)
Johanna Burnett (matka)
Lauren Warren (siostra)
Dafnis Warren (siostra)
Michael Warren (brat)
Gaite Warren (siostra)
Catherine Cribbins (żona)
Richard Warren (syn)
Alexandra Warren (córka)
Laura Warren (córka)
Pozostałe informacje
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Warren

Howard Warren (ur. 30 styczeń 1902r. - zm. 20 maj 1965r.) - czarodziej czystej krwi. Zielarz, pisarz. Mąż Catherine Cribbins, oraz ojciec Richarda, Alexandry i Laury. Członek rodziny Warren.

BiografiaEdytuj

Howard Warren urodził się w rodzinie czarodziejów. Był najmłodszym, piątym dzieckiem Augusta Warrena I i Johanny Burnett, oraz bratem Lauren, Dafnis, Michaela i Gaite. W latach 1913-1920 uczeń Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower, gdzie trafił do Goldenhartu. Podczas nauki interesował się zielarstwem i transmutacją, z obu przedmiotów był nadzwyczaj utalentowany.

Dalsze ŻycieEdytuj

W lutym 1921 roku postanowił zawiesić Brytanię i Irlandię w celu odkrycia nowych magicznych roślin i grzybów. Podróż trwała dwa i pół miesiąca. W lipcu wyruszył w kolejną podróż tym razem do Bułgarii, Włoch i Hiszpanii. Cała wyprawa trwała dwa lata. Do rodzinnego domu wrócił w maju 1923 roku od razu zaczynając pisać książkę o magicznych roślinach, którą ukończył w październiku tego samego roku. Pod koniec października poznał młodziutką czarownice Catherine Cribbins, która bardzo mu się spodobała. 15 kwietnia 1924 roku ożenił się z nią i już po roku na świat przyszedł ich syn Richard, po trzech kolejnych latach córka Alexandra, a po dwóch kolejnych latach drugą córkę Laura.

Howard w 1965 roku przez przypadek spadł z mostu w Londynie i utonął gdyż nie potrafił pływać.