FANDOM

Hugh Quinn
Informacje biograficzne
Data urodzenia 7 maj 1982r.
Status krwi półkrwi
Numer PRN 1982050780
Tytuł(y) Gajowy
Pseudonim(y) Quinn
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu orzechowe
Kolor włosów kasztanowe
Rodzina
Rodzina Pan Quinn (ojciec)
Pani Quinn (matka)
Zdolności magiczne
Różdżka Buk, 14 cali, włos z ogona jednorożca, niezbyt giętka
Bogin Lord Vanhensing
Patronus Centaur
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Gajowy Flamethrower'u (od 2021r.)
Dom Goldenhart
Przynależność Ogólnomagiczny Instytut Magii Flamethrower
Zgromadzenie "Korzeń"

Hugh Quinn (ur. 7 maj 1982) - czarodziej półkrwi. Jest gajowym w Ogólnomagicznym Instutucie Magii Flamethrower, ale przed tą posadą pracował w pubie Pubie Pod Oskubaną Sową. Od samego początku cieszy się wielkim zaufaniem dyrektora szkoły, profesora Nightingale, dla którego wykonuje przeróźne zadania, które dla Quinna są zaszczytem. Quinn jest potężnym czarodziejem, bardzo wyrośniętym ma około dwuch metrów wysokości. Posiada długie skręcone kasztanowe włosy i małą bródkę, orad duże orzechowe oczy. Pierwszy przyjaciel Rafael'a, jest to bardzo dobry czarodziej, mieszkał na skraju Ciemnego Lasu w małej chadce.

Wczesne życieEdytuj

Quinn urodził się 7 maja 1982 roku w rodzinie czarodziei. Jego matka była czarownicą czystej krwi, a ojciec śmiertelnikiem, więc w ten sposób Quinn był czarodziejem półkrwi. Jego matka umarła przy porodzie, a ojciec umarł gdy Hugh miał piętnaście lat. Quinn był bardzo dobrze zbudowanym już jako mały chłopiec.

Lata w Flamethrower'żeEdytuj

W 1993 roku, jego ojciec z niewiadomego powodu stracił wzrok, a w tym samym momęcie Quinn dostał list z Ogólnomagiczny Instytut Magii Flamethrower, gdzie został przydzielony do domu Geralda Goldenharta. Quinn od samego początku cechował się niezwykłą mocą magiczną, co bardzo mu pomagało w szkole, był wyśmienity w pojedynkach czarodziei. Był bardzo lubiany przez profesora Nightingale.

Spotkanie z Rafael'em MontezemEdytuj

Gdy Rafael skończył jedenaście lat pora była aby zacząć naukę w Flamethrower'że. Hugh otrzymał misję, aby zabrać Rafael'a od sióstr Cuddy, tak więc w nocy z 31 lipca na 1 sierpnia przybył do wielkiego domu Cuddy. Quinn wszedł do środka jakby nimy nic, a potem opowiedział młodemu Montezowi wszystko o świecie czarodziejów i o Flamethrower'że, ponieważ Rafael nie wiedział nawet, że jest czarodziejem. Przy okazji Quinn dorobił ciotce Madelinie długą brodę i wąsy. Następnego dnia w dniu urodzin Rafael'a Monteza wziął młodego czarodzieja na zakupy po Ulicy Północnej, razem z nimi poszedł służący ciotek Cuddy pan Wilson. Na Północnej Rafael kupił sobię strój szkolny, wszystkie podręczniki i przybory potrzebne do Flamethrower'u. Quinn kupił Rafael'owi jasnobrązową sowę płomykówke, którą Rafael nazwał Artusem. Montez dowiedziałs się nawet ile ma złota w skarbcu w Banku Overgrow.