FANDOM

Hugo Willmen
Informacje biograficzne
Data urodzenia 12 listopad 2024r.
Status krwi półkrwi
Tytuł(y) Prefekt
Prefekt Naczelny
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu kasztanowe
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Jack Willmen (ojciec)
Morgana Birmingham (matka)
Gloria Willmen (siostra)
Marcus Willmen (brat)
Bryan Birmingham (dziadek)
Maggie Baphord (babcia)
Kristin Birmingham (ciotka)
Maximus Birmingham (wuj)
Edward Birmingham (wuj)
Zdolności magiczne
Różdżka Grab, 12¼ cala, włos z ogona jednorożca, giętka.
Pozostałe informacje
Dom Rabbitsweet
Przynależność Rodzina Willmen
Ogólnomagiczny Instytut Magii Flamethrower

Hugo Willmen (ur. 12 listopad 2024r.) - czarodziej półkrwi. Ojciec śmiertelnik, matka czarownicą.

BiografiaEdytuj

Wczesne ŻycieEdytuj

Hugo urodził się w listopadzie 2024 roku, jako drugie dziecko Jacka Willmena i Morgany Birmingham. Hugo ma starszą siostrę Glorię i młodszego brata Marcusa. Hugo potrafił grać w szachy czarodziejów, już jako ośmiolatek był bardzo dobry. Odgrywał wszystkich, nawet swojego ojca, który był mistrzem w szachach. W swoje jedenaste urodziny dostał nowe figury szachowe. 1 września 2036 roku rozpoczął swoją magiczną edukację w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie trafił do Rabbitsweetu. Okazało się, że w swoim domu również nikt nie potrafi go ograć w szachach. Zaprzyjaznil się z Teophilem Dabbenem i Breen'em Tuckem. Na trzecim roku jako przedmioty dodatkowe wybrał opiekę nad magicznymi stworzeniami i wróżbiarstwo. Lubił także astronomie i zaklęcia. Na początku piątej klasy został mianowany prefektem swojego domu. Później wraz z Becky Quileute został mianowany prefektem naczelnym. Jego słabością były dyniowe paszteciki.