FANDOM

Humphrey Everton
Informacje biograficzne
Data urodzenia 11 maj 1995r.
Status krwi obdarzony
Numer PRN 1995051180
Tytuł(y) profesor
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu błękitne
Kolor włosów brązowe
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Nauczyciel śmiertelnikoznawstwa w Flamethrower'że (od 2020r.)
Dom Prominentclaw
Przynależność Ogólnomagiczny Instytut Magii Flamethrower

Humphrey Everton (ur. 11 maj 1995r.) - czarodziej urodziny w rodzinie śmiertelników, obdarzony. Nauczał w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower śmiertelnikoznawstwa, posadę tą rozpoczął w 2037 roku, po śmierci jego poprzednika Brunona Coplana.

BiografieEdytuj

Urodził się w rodzinie śmiertelników, jego matka była pielęgniarką w szpitalu śmiertelników, a ojciec uczył wychowania fizycznego w gimnazjum. Humphrey był jedynakiem. 1 września 2006 roku rozpoczął naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie trafił do Prominentclawu. Podczas nauki interesował się wróżbiarstwem. Naukę w Flamethrower'że ukończył w czerwcu 2013 roku.

Praca nauczycielaEdytuj

Pracę nauczyciela śmiertelnikoznawstwa rozpoczął w 2020 roku, zaraz po rezygnacji ów poprzednika Brunona Coplana. Profesor Everton był bardzo lubiany przez uczniów, a swojego przedmiotu był mistrzem. Humphrey był obdarzonym, więc wiedział wszystko o śmiertelnikach. Najbardziej zadziwiał uczniów czystej krwi, gdyż niektóre informacje sprawiały, że szczęki im opadały.

WyglądEdytuj

Był niskiego wzrostu miał błękitne oczy i kręcone krótkie brązowe włosy, które zwijały mu się na uszach. Miał również haczykowaty lekko piegowaty nos.