FANDOM

Ian Amber
Photo 2018-11-23-09-10-49-256
Informacje biograficzne
Data urodzenia 19 styczeń 2029r.
Status krwi czysta
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów brązowe
Rodzina
Rodzina John Amber (ojciec)
Elifia Amber (matka)
Aurellia Amber (krewna)
Zdolności magiczne
Różdżka Sosna, 12.5 cala, włos z ogona jednorożca, niezbyt giętka.
Pozostałe informacje
Przynależność

Ian Amber (ur. 19 styczeń 2029r.) - czarodziej czystej krwi. Uczeń Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower w latach 2040-2047, został przydzielony do Rabbitsweetu, jest synem Elifii Falloutt i Johna Ambera. Ian zaprzyjaźnił się w Flamethrower'że z Ryan'em Lopezem. Prawdopodobnie może być spokrewniony z Aurellią Amber.

BiografiaEdytuj

CharakterEdytuj

Ian jest bardzo uprzejmym i dobrze wychowanym chłopcem. Jak każdy nastolatek ma swoje poglądy na świat, potrafi powiedzieć to co mu leży na wątrobie, nie patrząc na wynikające skutki, ale po chwili jest gotowy przeprosić za swoje zachowanie. Ian jest lojalny, odważny, uczciwy i koleżeński.

Wcześniejsze życieEdytuj

Ian urodził się 19 stycznia 2029 roku ma rodzinie czarodziei czystej krwi, jego matka Elifia umarła kilka godzin po porodzie, więc Ian'a wychowywał sam ojciec John. Ian od początku potrafił zapanować nad swoimi mocami, przypadkowo w wielu dziewięciu lat na zakupach w sklepie śmiertelników zaczarował (oczywiście przypadkiem) zamrożone ryby, które zaczeły tańczyć walca.

Pierwszy rok naukiEdytuj

Ian został przydzielony do Rabbitsweetu jak jego prawie cała rodzina (jego matka trafiła do Goldenhartu). Swoje dormitorium dzielił z Ryan'em Lopezem, Jimmy'm Jetres'em i Brian'em Guthrie.