FANDOM

Iddo Gilbert
Informacje biograficzne
Data urodzenia 14 listopad 1844r.
Data śmierci 8 maj 1905r.
Status krwi obdarzony
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu zielone
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Julian Gilbert (ojciec)
Sabrina Montez (matka)
Gwen Crash (żona)
Rosemary Gilbert (córka)
Maureen Gilbert (córka)
Ernest Gilbert (syn)
Oberus Asher Montez (dziadek)
Chaspera Aviz (babcia)
Lysander Gilbert (dziadek)
Lukrecja Yaxley (babcia)
Zdolności magiczne
Różdżka Jodła, 14 cali, włókno ze smoczego serca, bardzo sztywna.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Ministerstwo Magii - Departament Przestrzegania Prawa Czarodziejów
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Gilbert
Irlandzkie Ministerstwo Magii

Iddo Gilbert (ur. 14 listopad 1844r. - zm. 8 maj 1905r.) - czarodziej obdarzony. Syn Juliana Gilberta i Sabriny Montez, oboje byli charłakami, lecz również pochodzili ze starożytnych rodzin czarodziei czystej krwi. Więc ich syn zyskał magię.

BiografiaEdytuj

Iddo urodził się z połączenia dwóch magicznych rodzin: Gilbert i Montez, choć jego rodzice urodzili się charłakami on zyskał moc. Było to wielkie zaskoczenie i szczęście dla jego rodziców, gdyż oboje pogodzili się, że już na zawsze pożegnali się z magią. Iddo dla własnego dobra nie został poinformowany przez rodziców, że pochodzi od dwóch magicznych rodzin. Nie znał swoich dziadków i wujostwa, gdyż jego rodzice zostali wydziedziczeni z rodzin. Iddo 1 września 1856 roku rozpoczął edukację w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie został przydzielony do Goldenhartu. Iddo zaprzyjaźnił się z Asherem Montezem. Później okazało się, że są kuzynami. Iddo był zły na rodziców, że mu nie powiedzieli o swoich pochodzeniu, lecz po rozmowie z nimi zrozumiał, że obie rodziny wyparły się ich.

Spotkanie rodzinyEdytuj

Iddo poznał swoich dziadków ze strony matki w 1857 roku, gdy jego matka została poinformowana, że dziadek Iddo umiera. Wtedy poznał również innych członków swojej rodziny. Iddo nigdy nie poznał rodziców ojca.

Dalsze ŻycieEdytuj

Iddo po ukończeniu szkoły w czerwcu 1863 roku nadal przyjaźnił sje z Asherem oraz miał kontakt z rodziną Montez. W 1864 roku rozpoczął pracę w Ministerstwie Magii w Departamencie Przestrzegania Prawa Czarodziejów. Po roku natrafił na znajomą z roku Gwen Crash, która podobała mu się już od pierwszego roku. Para pobrała się w 1867 roku. Po kilku latach doczekali się dwóch córek Rosemary i Maureen, oraz syna Ernesta.