FANDOM

Ightorn Arti Willoughby
Informacje biograficzne
Data urodzenia 13 luty 1699r.
Data śmierci 19 czerwiec 1769r.
Status krwi czysta
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów kasztanowe
Rodzina
Rodzina Matka
Sigmund Nelvis Montez (przyrodni brat)
Zdolności magiczne
Różdżka Cis, 12.5 cala, włókno z kła bazyliszka, niezbyt giętka.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Ministerstwo Magii Stanów Zjednoczonych Ameryki - Urząd Kontroli Magii
Dom Gustmor
Przynależność Szkoła Magii i Czarodziejstwa Sonvermory
Rodzina Willoughby
Ministerstwo Magii Stanów Zjednoczonych Ameryki

Ightorn Arti Willoughby (ur. 13 luty 1699r. ;zm. 19 czerwiec 1769r.) - czarodziej czystej krwi, przyrodni brat Sigmunda Nelvisa Monteza (mieli wspólnego ojca). Czarnoksiężnik.

BiografiaEdytuj

Ightorn urodził się na początku lutego 1699 roku. Wychowywaka go matka. Ojca nigdy nie poznał. Przed narodzinami Ightorna jego matka wyjechała do Nowego Jorku. Na miejscu postanowiła zacząć całe swoje życie od nowa. Postanowiła zamieszkać tam na stałe. Ightorn 1 września 1710 roku rozpoczął naukę w Szkole Magii i Czarodziejstwa Sonvermory, gdzie trafił do Gustmor. Pod koniec nauki zaczął interesować się czarną magią. Po śmierci matki 1723 roku, musiał radzić sobie sam. Zaczął pracę w Ministerstwie Magii Ameryki. Zajmując stanowisko pracownika Urzędu Kontroli Magii. Jednak nie był zadowolony. Więc zaczął zagłębiać się w starożytnej czarnej magii. W 1735 roku postanowił zostać najpoważniejszym czarodziejem swoich czasów. Wpisał się w historię jako bezlitosny tyran dla śmiertelników, którymi bawił się i kontrolował jak szmacianymi kukielkami. W 1737 roku stworzył potężną armię czarodziejów chcąc zapanować nad całym ministerstwem, jednak tamtejszy minister Gilbert Lockwood nie dawał za wygraną, ministerstwo utrzymywał przed Willoughby do swojej śmierci dnia 21 grudnia 1742 roku.

Jako Minister MagiiEdytuj

Po śmierci Lockwood'a Willoughby panował twarda ręka, przez rok, aż do rewolucji czarodziejskiej społeczności podziemia, dowodzącej przez Randalpha Querwisa, który później został nowym ministrem magii. Upadek dla Willoughby był w czymś w rodzaju klęski nad samym sobą. Postanowił uciec z Ameryki pozostawiając swoich zwolenników na pastwę losu, których posłano na dożywocie do więzienia Boxdark.

Panowanie w NorwegiiEdytuj

Ightorn Willoughby zawedrowal do Norwegii, tam natrafił na niewielkie miasto śmiertelników, w którym w szybkim tepie został burmistrzem. Swoich poddanych traktował przeróżnymi klatwami, aby robili co im rozkazuje. Już po kilku miesiącach ludność miasta umierala z głodu i pragnienia, a sam Willoughby otaczał się bogactwem. W 1757 roku na swojej drodze spotkał czarodzieja Sigmunda Monteza, z którym stoczył pojedynek, który przegrał. Przez co był zmuszony odejść. Po porażce Ightorn rzucił na Sigmunta klątwę, która objawiła się jako poważna nieuleczalną choroba krtani, przez co Montez udusił się.

ŚmierćEdytuj

Ightorn zmarł 19 czerwca 1769 roku przez działanie trucizny. Podczas kolejnej wędrówki natknął się na trującą roślinę Poisynere. Z trucizną w krwiobiegu przeżył w meczarniach trzy godziny.

CiekawostkiEdytuj

  • Ightorn jak i Sigmund nie dowiedzieli się o swoim pokrewieństwie, nawet podczas pojedynku w 1757 roku, byli przekonani, że walczą z obcym sobie czarodziejem.
  • W chytry sposób zabił swojego przyrodniego brata.