FANDOM

Igor Turner
Informacje biograficzne
Data urodzenia 22 sierpień 2007r.
Status krwi półkrwi
Numer PRN 2007082262
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów brązowe
Rodzina
Rodzina Diego Turner (ojciec)
Melody Birmingham (matka)
Noel Turner (siostra)
Cornelia Anders (żona)
Anwar Turner (syn)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Pracownik Departamentu Magicznych Gier i Sportów (wrzesień 2027r. - styczeń 2028r.)
Pracownik Departamentu Nadzoru Magicznych Stworzeń (styczeń 2028r.)
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Turner
Irlandzkie Ministerstwo Magii

Igor Turner (ur. 22 sierpień 2007r.) - czarodziej półkrwi, członek rodziny Turner.

BiografiaEdytuj

Igor Turner urodził się w rodzinie czarodziejów - Turner. Był synem Diego Turnera i Melody Birmingham, oraz młodszym bratem Noel. Igor uczęszczał do Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower od 1 września 2018 roku, do czerwca 2025 roku, gdzie został przydzielony do Goldenhartu. Podczas siedmioletniej edukacji interesował się chitchdey'em oraz opieką nad magicznymi stworzeniami. Pod koniec siódmego roku zaczął spotykać się z Cornelią Anders, która pochodziła z rodziny śmiertelników.

Dalsze ŻycieEdytuj

W grudniu 2026 roku Igor ożenił się z Cornelią, która urodziła mu syna Anwara. Po narodzinach syna Igor rozpoczął pracę w Irlandzkim Ministerstwie Magii w Departamencie Magicznych Gier i Sportów, lecz po czterech miesiącach został przeniesiony do departamentu Nadzoru Magicznych Stworzeń, gdyż zauważono jego wiedzę na ten temat, a aktualnie potrzebowano ludzi do tego departamentu.