FANDOM

Immanuel Gauck
Informacje biograficzne
Data urodzenia 17 wrzesień 1916r.
Data śmierci 22 luty 2027r.
Status krwi czysta
Numer PRN 1916091780
Tytuł(y)
  • profesor
  • Opiekun Spectrumtire (1978-1982)
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Pythagoras Gauck (syn)
Sześciorga wnucząt
Pozostałe informacje
Zawód/Praca
  • Nauczyciel astronomii w Herrschaft (1950-1956)
  • Nauczyciel astronomii w Flamethrower'że (1956-1982)
Dom Spectrumtire
Przynależność

Immanuel Gauck (ur. 17 wrzesień 1916r. - zm. 22 luty 2027r.) - czarodziej czystej krwi. Profesor astronomii w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower w latach 1956-1982. Objął to stanowisko po odejściu na emeryturę jego poprzedniczki Violett Fanning.

BiografiaEdytuj

Immanuel Gauck urodził się w rodzinie czarodziejów czystej krwi. Był ojcem Pythagorasa Gaucka, który również poszedł w jego ślady i został nauczycielem. Immanuel był uczniem Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower w latach 1928-1935, gdzie został przydzielony do Spectrumtire. Już od pierwszego roku interesował się astronomią, i wiedział, że będzie chciał iść w tym kierunku.

Dalsze ŻycieEdytuj

Immanuel po jakimś czasie po ukończeniu szkoły ożenił się i w 1939 roku doczekał się syna Pythagorasa. Przez praktycznie wszystkie wolne chwile spędzał przed teleskopem, rysując mapy galaktyk i gwiazd. W 1948 roku odkrył gwiazdę, która nazwał swoim nazwiskiem.

NauczycielEdytuj

Immanuel w 1950 roku rozpoczął pracę jako nauczyciel astronomii w Uniwersytecie Magii Herrschaft w Niemczech. Jednak po sześciu latach dostał propozycję wykładania tego przedmiotu w Flamethrower'że, i z wielką ochotą przyjął tą posadę. W Flamethrower'że bardzo szybko się zadomowił, gdyż jako uczeń uwielbiał przesiadywać w murach szkoły i na samych błoniach. Jako nauczyciel uczył uczniów takimi samymi sposobami jak w Herrschaft, lecz zauważył, że w Flamethrower'że uczniowie jakby bardziej przykładają się co do owego przedmiotu. Immanuel był nauczycielem bardzo pobłażliwym i potrafiącym odpuścić uczniowi, u którego zauważy chęci, ale nie zawsze owemu uczniowi wychodziło. Był lubiany zarówno przez uczniów i nauczycieli. W 1978 roku został opiekunem Spectrumtire. Jednak odszedł z pracy po dwóch latach.

ŚmierćEdytuj

Immanuel zmarł z przyczyn naturalnych 22 lutego 2027 roku, przez większość swojej emerytury opiekował się wnukami i prawnukami, oraz nauczał ich astronomii.