FANDOM

Maxresdefault

InspiroDream - nazwa pociągu, który kursuje 1 września i ostatniego dnia roku szkolnego na trasie Flamethrower <-> Londyn, z Londynu odjeżdża o 10.30. Zatrzymuje się na kilku stacjach. W Dublinie odchodzi z peronu 5/5, gdy nie obsługuje kursów do Flamethrower wykonuje regularne przewozy po całej Wielkiej Brytanii. Jako jedyny pociąg jest prowadzony przez kobietę.

ZałogaEdytuj

InspiroDream jako jedyny pociąg prowadzony jest przez kobietę, jego maszynistką jest Sany Karowicz. Konduktorem jest niejaki Ludwik.

TrasaEdytuj

Kiedy wykonuje kursy Dublin - Flamethrower odchodzi 01.09. o godz. 10:30 z Peronu 5 i 5/5. W drodze z Dublina zatrzymuje się na 7 stacjach pośrednich. Transport na pociąg zapewnia uczniom Ministerstwo Magii rozsyłając już od 7 rano po całej Irlandii specjalne autobusy. Pociąg porusza się ze średnią prędkością 130km/h. Na stacji Floonhboorg jest około godziny 17:15. Dodatkowo pociąg w trakcie roku szkolnego wykonuje także kurs 21 grudnia ze stacji Floonhboorg o 8:15 zawożąc uczniów na ferie do domu. Powrotny kurs do Flamethrower odbywa się 3 stycznia o godz. 8:40. Ostatni kurs na trasie Flametrhower - Dublin InspiroDream wykonuje zawsze w 3 piątek czerwca o godzinie 11:30.