FANDOM

Instytut Magii i Czarodziejstwa Drakony
Garibaldi.jpg 1532590119 66390 vid408431e
Podstawowe informacje
Data powstania 1172r.
Lokalizacja Podnóża Ałtaj i pustyni Gobi, Europa Wschodnia, Rosja
Właściciel Dyrektor Drakony
Mieszkańcy Uczniowie, personel
Domy
Rola Szkoła magii
Przynależność Rosyjskie Ministerstwo Magii

Instytut Magii i Czarodziejstwa Drakony (ros. Драконий институт магии и волшебства) - jedna z dwoch najbardziej znanych szkół magii w Rosji, tuż obok Akademii Magii Ross. Uczęszczają do niej zarówno czarownice jak i czarodzieje. Została założona w 1172 roku przez trzech rosyjskich czarodzieji - Fiodora Durowa, Eduarda Jefremowa i Jelizawieta Izotow. Została umieszczona u podnóża Ałtaj i pustyni Gobi. Szkoła bierze największy nacisk na sztuki alchemiczne i obronne.

HistoriaEdytuj

Instytut Magii i Czarodziejstwa Drakony został założony w połowie roku 1172. Założycielem starannie wybrali lokalizację i sposób ochrony szkoły. Więc rzucono na szkołę zaklęcia ochronne wszelkiego rodzaju, oraz mury szkoły były na tyle grube, aby nikt nie mógł ich wysadzić, gdyż bezpieczeństwo dla trójki założycieli było najważniejsze. Szkoła posiadała trzy domu, każdy należał do jednego z założycieli - dom Durowa został nazwany Alkonost, na cześć stworzenia o ciele ptaków i głowach pięknych kobiet z folkloru Rosji, potrafiły pięknie śpiewać i sprawiać, że ich głos raz usłyszany stawał się jedyną rzeczą, której pragnęła dana osoba. Dom Jefremowa został nazwany Sirin na cześć ptak z głową i piersiami kobiety z podań ludowych Rosji, śpiewają święte pieśni, mówiąca o szczęściu i przyszłości. Natomiast dom Izotow został nazwany Gamayun na cześć perłowego ptak z głową kobiety, który przepowiada przyszłość z folkloru Rosji.

WyglądEdytuj

Szkoła została umieszczona w zamku z pięcioma piętrami, i trzema podziemnymi. Zamek wygląda na bardzo nowoczesny, lecz jego mury są bardzo grube i wytrzymałe.

Naukę w Instytucie Magii i Czarodziejstwa Drakony trwa osiem lat, młodzi czarodzieje rozpoczynają naukę w wieku dziewięciu.

Mundurek szkolnyEdytuj

Mundurek uczniów Drakony jest wykonany z lekkich i wygodnych materiałów. Kolor szat to szmaragdowy, lecz krawat, który nosi uczeń jest zależny od domu w którym się znajduje. W Alkonost to kolor karmazynowy, Sirin bursztynowy, a Gamayun perłowy. Każdy uczeń posiada na prawej piersi wyszyta godło swojego domu.