Szkoła Magii Flamethrower Wiki
Advertisement
Szkoła Magii Flamethrower Wiki

141.jpg

Irlandzkie Ministerstwo Magii - czarodziejskie ministerstwo powstałe w 1688 roku jako następstwo Zarządu Czarodziejów, ktory istniał już od czasów średniowiecznych. Ministerstwo mające na celu ukrywanie świata czarodziejów przed śmiertelnikami. Pierwszym Ministra Magii był Archibald Beck.

Inne państwa jak np. Polska, czy Niemcy również posiadają swoje ministerstwo.

Podobnie jak śmiertelnicy, świat czarodziejów również posiada swoich zarządców czy administratorów.

Ministerstwo Magii jest podzielone na kilkanaście departamentów, z których każdy ma do wypełnienia określone zadania; w Ministerstwie znajduje się m.in. Urząd Niewłaściwego Użycia Produktów Śmiertelników, Urząd Transportu Magicznego, czy Biuro Łowców. Chociaż Ministerstwo Magii współpracuje z Irlandzkim premierem, jest ono całkowicie niezależnym organem władzy i nie ingeruje w politykę śmiertelników.

W pierwszy wieczór, tuż po wygranej w wyborach, do nowego premiera śmiertelników przybywa Minister Magii. Mówi mu o istnieniu świata czarodziejów i informuje go, że będzie zjawiał się u niego tylko gdy sytuacja po magicznej stronie będzie poważna.

Pracownicy Ministerstwa[]

Łowcy[]

Kierownicy urzędu:[]

Pracownicy:[]

Pracownicy Departamentów[]

Inni[]

  • Mons - fotograf Magazynu Czar
  • Jim Jimbang - członek Brygady Uderzeniowej Ministerstwa Magii
  • Simon Evindorn - członek Brygady Uderzeniowej Ministerstwa Magii
  • Edward Tymond - strażnik
  • Cole Ballswond - strażnik
  • Lajos Nightingale - Dyrektor Ogółnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower, Członek Wizengamotu, doradca ministra magii.
  • Rhonda Csanmon - szefowa Biura Łączności z Karłami.
  • Upher Maffang - szef Wydziału Niewłaściwego Użycia Czarów.

Siedziba Ministerstwa Magii[]

Ministerstwo Magii znajduje się pod ziemią w Dablinie tuż obok Kilmainham Gaol. By dostać się do niego, należy znaleźć ukryte przejście pod fontanną. Ukazują się pod nią schody, które prowadzą do windy wykonanej z ciemnego drewna. Po naciśnięciu jedynego złotego przycisku z herbem ministerstwa, winda zjedzie do okrągłego holu. W centrum holu głównego stoi Fontanna Magicznego Braterstwa przedstawiająca rozłożyste srebrne drzewo. Podłogą holu jest wypolerowana, lśniąca posadzką z ciemnego drewna. W ścianach znajdują się kominki, służące do podróży Siecią Liffe. Na granatowym suficie znajdują się złote symbole, zmieniające się jak tablica ogłoszeń.

Układ budynku[]

Advertisement