FANDOM

Irmina Unvee (zd. Jetres)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 25 kwiecień 1872r.
Data śmierci 8 luty 1964r.
Status krwi półkrwi
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów rude
Rodzina
Rodzina Arlus Jetres (ojciec)
Monique Wilss (matka)
Gardenia Jetres (siostra)
Odeth Jetres (siostra)
Emira Jetres (siostra)
Filary Jetres (brat)
Rubert Unvee (maż)
Alien Unvee (córka)
Phil Neo Unvee (syn)
Zdolności magiczne
Różdżka Tarnina, 9.5 cala, włókno ze smoczego serca, niezbyt giętka.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Ministerstwo Magii - pracownik w Departamencie Transportu Magicznego (1899-1950)
Dom Rabbitsweet
Przynależność Ministerstwo Magii
Rodzina Jetres
Rodzina Unvee

Irmina Unvee (zd. Jetres; ur. 25 kwiecień 1872r. - zm. 8 luty 1964r.) - czarownica półkrwi, członek rodziny Jetres.

BiografiaEdytuj

Irmina urodziła się jako najstarsze dziecko Arlusa Jetresa i Monique Wilss. Miała również czwórkę rodzeństwa, trzy siostry: Gardenię, Odethę i Emirę oraz jedynego brata Filarego. Irmina była podobna do swojej matki, o tym bez przerwy mówili znajomi rodziny gdy ją widzieli. W 1883 roku rozpoczęła edukację w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie podczas ceremonii przydziału zostaje przydzielona do Rabbitsweetu. W szkole odkrywa, że jest bardzo dobra w pojedynkach czarodziei oraz historii magii. Na piątym roku zostaje prefektem domu. A na siódmym oblewać dwa przedmioty z owutemów (astronomię i numerologię).

Późniejsze lataEdytuj

Praca, mąż i dzieciEdytuj

Po ukończeniu edukacji w 1889 roku rozpoczyna swoją pierwszą pracę jako stażysta w Magazynie Czar co trwało do 1891. Tego samego roku poznała swojego przyszłego męża Ruberta Unvee, za którego wyszła za mąż w 1897 roku w Grecji. Para zamieszkała na przedmieściach Londynu, w małej wiosce. W 1899 roku rozpoczęła pracę w Ministerstwie Magii na stanowisku pracownika w Departamencie Transportu Magicznego. Po roku doczekała się pierwszego dziecka córki Alien. Po trzech latach poroniła z kolejnym. Dopiero w 1905 urodziła syna Phila Neo.

EmeryturaEdytuj

Irmina udała się na emeryturę w sierpniu 1950 roku. Od tego czasu zaczęła zajmować się domem i rodzina. Od czasu do czasu widywana była w Ministerstwie Magii aby służyć rada młodym pracownikom w swoim byłym departamencie.

ŚmierćEdytuj

Irmina zmarła 8 lutego 1964 roku śmiercią naturalną, choć do samego końca czuła się bardzo dobrze.