FANDOM

Isaac Warren
Informacje biograficzne
Data urodzenia 20 grudzień 1741r.
Data śmierci 13 kwiecień 1844r. (102l.)
Status krwi czysta
Numer PRN 1741122022
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów rude
Rodzina
Rodzina Albert Warren (ojciec)
Ruth Edgerton (matka)
Lionel Warren (brat)
Emmalee Bennett (żona)
Janice Warren (córka)
Adler Warren (syn)
Pearl Warren (córka)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca
Dom Prominentclaw
Przynależność Rodzina Warren
Irlandzkie Ministerstwo Magii

Isaac Warren (ur. 20 grudzień 1741r. - zm. 13 kwiecień 1844r.) - czarodziej czystej krwi. Mąż Emmalee Bennett. Ojciec Janice, Adlera i Pearl.

BiografiaEdytuj

Isaac Warren urodził się w rodzinie czarodziei czystej krwi - Warren. Był drugim, a zarazem najmłodszym dzieckiem Alberta Warrena i Ruth Edgerton. Isaac miał starszego brata Lionela. Uczeń Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower w latach 1753-1760, gdzie został przydzielony do Prominentclawu. Isaac był bardzo bystrym uczniem, bardzo lubił zajęcia z numerologii i wróżbiarstwa.

Dalsze ŻycieEdytuj

W 1761 roku rozpoczął pracę w Irlandzkim Ministerstwie Magii w Departamencie Ogólnonarodowej Współpracy Czarodziejów. W 1765 roku zaczął spotykać się z Emmalee Bennett, z którą ożenił się po pięciu miesiącach znajomości. Para po kilku następnych latach doczekała się trójki dzieci - Janice, Adlera i Pearl. W 1777 roku przeniósł się z departamentu do Służb Administracyjnych Sądu Magicznego. W 1804 był jednym z pomocników w stworzeniu Czarodziejskiego dowodu osobistego. Miał bardzo dobre kontakty z ministrem magii Lentonem Mitorlandem, byli przyjaciółmi. Isaac odszedł na emeryturę w czerwcu 1829 roku. Zmarł z przyczyn naturalnych w kwietniu 1844 roku mając 102 lata.