FANDOM

Isabel Lund (zd. Elton)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 29 maj 2011r.
Status krwi półkrwi
Numer PRN 2011052958
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu kasztanowe
Kolor włosów blond
Rodzina
Rodzina Calvin Elton (ojciec)
Kristin Birmingham (matka)
Bryan Elton (brat)
Buzz Lund (mąż)
Maury Lund (syn)
Lizabeth Lund (córka)
Parker Rowan (bratowa)
Fergus Elton (bratanek)
Audrey Elton (bratanica)
Kathryn Elton (bratanica)
Bryan Birmingham (dziadek)
Maggie Baphord (babcia)
Morgana Birmingham (ciotka)
Maximus Birmingham (wuj)
Edward Birmingham (wuj)
Zdolności magiczne
Różdżka Kasztanowiec, 12 cali, włos z grzywy jednorożca, dość giętka.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Ministerstwo Magii - Urząd Patentów Absurdalnych
Dom Goldenhart
Przynależność Rodzina Elton
Rodzina Lund
Ministerstwo Magii

Isabel Lund (zd. Elton; ur. 29 maj 2011r.) - czarownica półkrwi. Czarownica uwielbiajaca eksperymentować.

Wczesne ŻycieEdytuj

Isabel urodziła się pod koniec maja 2011 roku. Była jedyną córką Calvina Eltona i Kristin Birmingham, oraz siostrą Bryana. W 2013 roku przeprowadziła się z rodziną od dziadków, zamieszkując w uroczym jednorodzinnym domu. Lubiła spędzać dużo czasu w kochni mieszając różne składniki. Rodzice wróżyli jej kariere alchemika. 1 września 2022 roku rozpoczęła magiczną edukację w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie kocioł przydziału przydzielił ją do Goldenhartu. Jej pasją stały się eliksiry. Nauczyciele i uczniowie twierdzili, że rodzeństwo Elton mają już zapisane w genach umiejętności alchemiczne. Isabel zaprzyjaźniła się z Bonnie Flensh. Podczas SUMów Isabel zdobyła sporo dobrych ocen lecz z eliksirów i obrony przed czarną magią najlepsze. Tak samo było z owutemami.

Dalsze ŻycieEdytuj

Isabel od razu po szkole zatrudniła się w Ministerstwie Magii w Urzędzie Patentów Absurdalnych. Choć na poczatku praca nie dawała jej tego czego chciała robić, lecz po czasie czuła się tam jak ryba w wodzie. W grudniu 2029 roku poznała Buzza Lunda. Nie sadziła, że tak polubi byłego ucznia ze Spectrumtire i że tak szybko pokocha, bo po trzech miesiącach wyszła za niego za mąż. W październiku 2030 roku urodziła mu syna Maury'ego. A po siedmiu latach córkę Lizabeth. Isabel lubiła eksperymentować, w jej osobistym pokoju w domu słychać było wystrzały i wybuchy, oraz ulatniały sie różne nieprzyjemne zapachy.