FANDOM

Isolda Mory
Informacje biograficzne
Data urodzenia 29 styczeń 1559r.
Data śmierci 18 czerwiec 1655r.
Status krwi półkrwi
Tytuł(y) założyciel
profesor
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu granatowe
Kolor włosów czarne
Zdolności magiczne
Różdżka Chmielograb, 10 cali, włos lynxgreya, sztywna.
Pozostałe informacje
Przynależność Szkoła Magii i Czarodziejstwa Sonvermory

Isolda Mory (ur. 29 styczeń 1559r. - zm. 18 czerwiec 1655r.) - amerykańska czarownica półkrwi. Jej matka uczyła ją magii w domu, więc nigdy nie uczęszczała do żadnej szkoły magii. Isolda była założycielką i dyrektorem Szkoły Magii i Czarodziejstwa Sonvermory, posadę dyrektora dzieliła ze swoim przyjacielem i współzałożycielem Gustav'em Sonver'em.

W 1584 roku poznała irlandzkiego czarodzieja Gustava Sonvera, który opowiedział jej o szkole magii do której uczęszczał. Dziewczyna zapragnęła takiej szkoły dla czarodziei ze Stanów Zjednoczonych, gdyż żadnej szkoły dla czarodziei tam nie było. Więc Gustav postanowił spełnić jej życzenie i w 1589 roku powstała ich szkoła magii. Na początku sami uczyli piątki wybranych młodych czarodziei z rodzinnej wioski Isoldy. Szkołę tą nazwali Sonvermory łącząc razem swoje nazwiska. Isolda interesowała się przeróżnymi zaklęciami i urokami, więc właśnie na to stawiała w nauce studentów. Z biegiem lat uczniów przybywało coraz więcej, gdy w 1603 roku postanowiła wraz z Gustav'em rozbudować szkołę i stworzyć domy tak jak w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, szkole co której uczęszczał Gustav. Więc postanowili, że każdy stworzy swój dom. Isolda stworzyła Loslymor, a Gustav Gustmor. Natomiast stwierdzili, że muszą stworzyć trzeci dom, który w jakimś stopniu będzie ich łączył, więc tak powstał trzeci dom Moryver.