FANDOM

Izora Sangshod
F66dfed327dafa56a1759c442d530141
Informacje biograficzne
Data urodzenia 25 wrzesień 1786
Data śmierci 2 grudzień 1858
Status krwi czysta
Tytuł(y)
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu niebieskie
Kolor włosów czarne
Pozostałe informacje
Zawód/Praca
Dom Spectrumtire
Przynależność

Izora Sangshod (ur. 25 wrzesień 1786r. - zm. 2 grudzień 1858r.) - czarownica czystej krwi, dyrektorka Flamethrowr'u w latach 1836-1858. Miała dwa portrety w Flamethrower'że, jeden w gabinecie dyrektora, a drugi w pokoju wspólnym Spectrumtire.

BiografiaEdytuj

Izora Snagshod urodziła się w czarodziejskiej rodzinie czarodziei czystej krwi. Izora była jedynaczką, którą wychowywał ojciec. Izora była stanowczą kobietą, twardo stąpającą po ziemi, człowiekiem o twardej pięści oraz o grubej skórze. W Flamethrower'że trafiła do Spectrumtire.

Praca w Ministerstwie MagiiEdytuj

Izora po ukończniu edukacji zaczęła prace w Ministerstwie Magii jako pracownik w Departamęcie Przestrzegania Prawa Czarodziejów, gdzie w szybkim czasie, bo w wieku 24 lat, dostała awans, jako prawa ręka szefa tego departamentu. Ale dwa lata później przeniosła się do Sądu Magicznego i tam urzędowała do 1827r. Wtedy dostała propozycję pracy w Flamethrower'że przez uwczesnego dyrektora szkoły Nicetasa Aangooda, aby wykładała w jego szkole eliksirów, zgodziła się po roku dalszych próśb.

Nauczyciel i DyrektorEdytuj

W 1828r. rozpoczęła nauczanie eliksirów w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, oraz została opiekunem swojego byłego domu. Była stanowczym nauczycielem, nie raz perfidnym i bezwzględnym, ale potrafiła przekazać wiedzę młodym czarodziejom.

Pod koniec czerwca 1836r. została dyrektorem Flamethrower'u i prowadziła tą funkcję w 2 grudnia 1858r. Żyła 72 lata.