FANDOM

Jamie Coleyd (zd. Clamson)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 19 lipiec 1983r.
Status krwi półkrwi
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów blond
Rodzina
Rodzina Bernard Coleyd (mąż)
Stanley Coleyd (syn)
Selvion Coleyd (syn)
Siena Coleyd (córka)
Jenny Coleyd (corka)
Tay Coleyd (szwagier)
Glynnis Frye (szwagierka)
Zdolności magiczne
Różdżka Jawor, 13 cali, włos z ogona jednorożca, dość giętka.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Ministerstwo Magii - Urząd Niewłaściwego Użycia Czarów (od 2001r.)
Dom Rabbitsweet
Przynależność Rodzina Clamson
Rodzina Coleyd
Ministerstwo Magii

Jamie Coleyd (zd. Clamson; ur. 19 lipiec 1983r.) - czarownica półkrwi. Córka czarownicy i śmiertelnika. Pomagała dzieciom śmiertelników dostać się na peron pięć i pięć piątych.

BiografiaEdytuj

Wczesne życieEdytuj

Urodziła się w mieszanej rodzinie w połowie lipca 1983 roku, była jedynaczką. 1 września 1994 roku rozpoczęła naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie trafiła do Rabbitsweetu. Podczas nauki była jedną z ofiar głupich dowcipów garstki uczniów w których był Tay Coleyd. Pomógł jej wtedy Bernard młodszy brat Tay’a. Od tej pory zaczęli się przyjaźnić. Pod koniec szóstego roku zostali parą, i tego samego roku spędzili wspólny miesiąc wakacji, oraz razem poszli na ślub Tay'a i Glynnis Frye. Jamie pomagała Bernardowi w nauce dzięki czemu był on nieco dalej z materiałem od swoich rówieśników. Jamie zdała wszystkie egzaminy i w czerwcu 2001 roku ukończyła szkołę.

Dalsze życieEdytuj

We wrześniu 2001 roku rozpoczęła pracę w Ministerstwie Magii w Urzędzie Niewłaściwego Użycia Czarów. W maju 2007 roku wyszła za mąż za Bernarda, z którym po roku doczekała się pierwszego dziecka, syna Stanleya. Jamie bardzo lubiła swoją pracę, lecz postanowiła również pomagać dzieciom śmiertelników, gdyż pamiętała jak jej koleżanka, obdarzona miała trudność aby zdążyć na pociąg, gdyż nie wiedziała jak dostać się na właściwy peron. Więc Jamie wpadła na pomysł, że w każdy dzień pierwszego września będzie pomagała takim uczniom z rodzin śmiertelników trafić do świata czarodziei. Ten pomysł spodobał się ministerstwu, więc w każdy pierwszy wrzesień Jamie dostawała listę nowych obdarzonych, aby mogła łatwiej im pomagać. Dzikie temu pomysłowi, dzieci z niemagicznych rodzin bez problemu trafiały na właściwy peron w odpowiednim czasie. W 2011 roku Jamie doczekała się drugiego dziecka, kolejnego syna Selviona, a po kolejnych latach dwóch córek Sieny i Jenny. W 2029 roku pomagała szwagierce gdyż Tay okazał się zwolennikiem Vanhensinga i trafił do więzienia dla czarodziei Dearktiness. Jamie była matką chrzestna syna Tay'a i Glynnis, Davida.