FANDOM

Janice Rothwell (zd. Warren)
Informacje biograficzne
Data urodzenia 7 kwiecień 1766r.
Data śmierci 25 lipiec 1827r. (61 lat)
Status krwi czysta
Numer PRN 1766040718
Tytuł(y) Prefekt
Prefekt Naczelny
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów czarne
Rodzina
Rodzina Isaac Warren (ojciec)
Emmalee Bennett (matka)
Adler Warren (brat)
Pearl Warren (siostra)
Earl Rothwell (mąż)
Julian Rothwell (syn)
Eloise Rothwell I (córka)
Pozostałe informacje
Zawód/Praca
Dom Prominentclaw
Przynależność Rodzina Warren
Rodzina Rothwell
Irlandzkie Ministerstwo Magii

Janice Rothwell (zd. Warren; ur. 7 kwiecień 1766r. - zm. 25 lipiec 1827r.) - czarownica czystej krwi. Małżonka Earl'a Rothwella, oraz matka Juliana i Eloise.

BiografiaEdytuj

Wczesne ŻycieEdytuj

Janice Warren urodziła się w rodzinie czarodziejów czystej krwi - Warren. Była pierwszym dzieckiem Isaaca Warrena i Emmalee Bennett, oraz starszą siostrą Adlera i Pearl. W latach 1777-1784 uczennica Ogólnomagicznego Instytutu Magii Flamethrower, gdzie podczas przydziału trafiła do Prominentclawu. Na piątym roku została prefektem swojego domu, a na siódmym prefektem naczelnym. Interesowała się starożytnymi runami, oraz astronomią.

Dalsze ŻycieEdytuj

W 1788 roku wyszła za mąż za Earl'a Rothwella, któremu urodziła dwójkę dzieci, syna Juliana i córkę Eloise. W latach 1785-1792 pracowała w Irlandzkim Ministerstwie Magii w Zarządzie Festklików, praca tej nie lubiła, gdyż nie lubiła samych festklików, jej zdaniem podróżowanie w ten sposób był idiotycznym pomysłem. Po roku przerwy rozpoczęła pracę w Urzędzie Niewłaściwego Użycia Czarów, gdzie pracowała do 1814 roku, a następnie została przeniesiona do Służb Administracyjne Sądu Magicznego. W sądzie pracowała do swoich ostatnich dni, gdyż zmarła w swoim biurze w 1827 roku, mając 61 lat.