FANDOM

Jayden Sniges
Informacje biograficzne
Data urodzenia 3 luty 1606
Data śmierci 13 styczeń 1683
Status krwi półkrwi
Tytuł(y) profesor
dyrektor Flamethrower'u
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu kasztanowe
Kolor włosów czarne
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Nauczyciel astronomii (1629-1644)
Dyrektor Flamethrower'u (1644-1683)
Dom Spectrumtire
Przynależność Ogólnomagiczny Instytut Magii Flamethrower

Jayden Sniges (ur. 3 luty 1606r. - zm. 13 styczeń 1683r.) - czarodziej półkrwi, wykładowca astronomii, dyrektor Flamethrower'u w latach 1644-1683.

BiografiaEdytuj

Jayden Sniges urodził się 3 lutego 1606r. w rodzinie mieszanej, ale został wychowany przez śmiertelników, w publicznym sierocińcu w Londynie. Nigdy nie poznał swoich biologicznych rodziców. W dziecięcych latach był ruchliwym chłopcem, który lubił robić psikusy innym dzieciom. W 1617r. rozpoczął edukację w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie trafił do Spectrumtire, już na pierwszym roku objawiał wielką chęć nauki, był nadzwyczaj ambitny i żądny władzy.

Nauczanie w Flamethrower'żeEdytuj

Rozpoczął nauczanie w wieku 23 lat, jako wykładowca astronomii. Uczniowie bali się go, przez co były skargi na Snigesa od rodziców uczniów.

Jayden Sniges Dyrektor Flamethrower'uEdytuj

Po śmierci Dessela Donghida w 1644r. po burzliwych naradach w Ministerstwie Magii, Sniges został dyrektorem szkoły. Jego panowanie było również burzliwe i ciężkie nie tylko dla uczniów jak i dla nauczycieli. Profesor Sniges został do tego czasu ośmiokrotnir odwołany przez ministerstwo z posady dyrektora, ale nikt nie chciał go zastąpić, ponieważ Sniges grodził śmiałkom śmiercią ich najbliższych. Jayden zmarł podczas piątego zamachu na jego życie dnia 13 stycznia 1683r. miał 77 lat.