FANDOM

Jimmy Jetres
Photo 2018-11-23-10-47-12-089
Informacje biograficzne
Data urodzenia 16 listopad 2028r.
Status krwi Półkrwi
Wygląd zewnętrzny
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu orzechowe
Kolor włosów brązowe
Rodzina
Rodzina Jonathan Jetres II (ojciec)
Vanessa Toddem (matka)
Alana Jetres (siostra)
Zdolności magiczne
Różdżka Mahoń, 12¾ cala, włókno ze smoczego serca, niezbyt giętka.
Pozostałe informacje
Dom Rabbitsweet
Przynależność

Jimmy Jetres (ur. 16 listopad 2028r.) - czarodziej półkrwi. Syn Jonathana Jetresa II i Vanessy Toddem. Jimmy miał również młodszą siostrę Alanę. Rozpoczął edukacje w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower 1 września 2040 roku, zostając przydzielony do Rabbitsweetu. Jimmy zaprzyjaźnił się z Brian'em Guthrie.

BiografiaEdytuj

Pierwszy rok naukiEdytuj

Jimmy został przydzielony do Rabbitsweetu, gdzie podczas uczty powitalnej poznał kolegów z roku Ryan'a Lopeza, Ian'a Amber i Brian'a Guthrie, z którymi dzielił dormitorium. Jednak z całej trójki tylko z Brian'em złapał najlepszy kontakt. Chłopcy zaprzyjaźnili się i spędzali w swoim towarzystwie wszystkie szkolne chwile. Jego najmocniejszymi przedmiotami podczas edukacji były zaklęcia i uroki oraz eliksiry.

Drugi rokEdytuj

Na drugim roku Jimmy spędzał dużo czasu na nauce. Lubił pomagać pierwszorocznych ze swojego domu w codziennych czynnościach. Pomagał im znaleźć odpowiednią klasę, czy w pracach domowych. Wraz z Brian'em przygotowywał się do egzaminów końcowych, oraz pod koniec roku wspólnie zasiedli przy liście dodatkowych przedmiotów na trzeci roku i obaj wybrali te same przedmioty.

Trzeci rokuEdytuj

Jummy na trzecim roku rozpoczynał naukę nowych przedmiotów, które pod koniec drugiego roku zaznaczył na liście, którą drugoriczni dostali od profesora McMarthy'ego. Jimmy wraz z Brian'em wybrał numerologię, opiekę nad magicznymi stworzeniami oraz wróżbiarstwo. Najbardziej z tych trzech przedmiotów polubił opiekę nad magicznymi stworzeniami.

Czwarty rokEdytuj

Tego roku młodsza siostra Jimmy'ego Alana rozpoczęła naukę w Ogólnomagicznym Instytucie Magii Flamethrower, gdzie tak jak Jimmy trafiła do Rabbitsweetu. Jimmy był dumny z siostry, lecz podczas przerw nie odstępowała go na krok, chcąc spędzać z nim każdą wolną chwilę. Jimmy dla dobra siostry pomógł jej poznać się lepiej z rówieśnikami, dzięki czemu siostra dała mu spokój.