FANDOM

Joanna Mackins
Informacje biograficzne
Data urodzenia 17 grudzień 2022r.
Status krwi obdarzona
Wygląd zewnętrzny
Płeć Kobieta
Kolor oczu brązowe
Kolor włosów rude
Zdolności magiczne
Różdżka Grusza, 9.5 cala, włos z ogona jednorożca, niezbyt giętka.
Pozostałe informacje
Zawód/Praca Apteka rodziców

Magazyn Czar

Dom Goldenhart

Joanna Mackins (ur. 17 grudzień 2022r.) - czarownica pochodząca z rodziny śmiertelników, obdarzona.

BiografiaEdytuj

Joanna urodziła się i wychowała w zwyczajnej rodzinie śmiertelników, zamieszkałej na przedmieściach Londynu prawie na samej wsi. Jej rodzice prowadzili aptekę. 1 września 2034 roku rozpoczęła edukacje w Flamethrower'że, czym była bardzo przejęta ponieważ nie wierzyła, że to co robi to jest magia. W Flamethrower'że trafiła do Goldenhartu, gdzie swoje dormitorium dzieliła z Kasandrą Cleaphe, Sophią Endor, Gretą Ferlott i Felicią Woody. Miała dużo koleżanek, choć jej najlepszą przyjaciółką była Zabegonka: Teresa Richans, która poznała w pociągu do szkoły. Dziewczęta obiecały sobie, że pozostaną przyjaciółkami bez względu do jakiego domu zostaną przydzielone.

Dalsze życieEdytuj

Po ukończeniu edukacji zajmowała się pracą w rodzinnym interesie. Choć widywano ją po czarodziejskiej stronie. Amatorsko również pisywała do Magazynu Czar, zazwyczaj były do rady dla czarownic związane z uroda. Wstawiała również przepisy na przeróżne lecznicze maści trądzikowe i upiększające, które można było wytworzyć z dostępnych ziół (nie tylko magicznych).

WyglądEdytuj

Joanna miała duże brązowe oczy i włosy w rdzawo rudym kolorze, zazwyczaj pocięte równo z ramieniem. Posiadała także kilka piegów.